Startup-ul de servicii de curatenie Cleany se extinde si devine Zumzi.com
Data publicarii: 24-09-2021 | AfaceriCleany, platforma online care conectează agenții de curățenie cu clienții lor online, se transformă în Zumzi.com, cu ajutorul fondului de investiții Neogen Capital. Neogen își propune să dezvolte acest start-up, adăugând noi soluții de tip marketplace în diferite domenii de activitate, printre care și cel de îngrijire a locuințelor, domeniu în care a intrat deja de mai bine de doi ani, investind 150.000 de euro în startup-ul Cleany.
Astfel, Zumzi.com va pune la dispoziția clienților săi o serie de noi servicii extinse de îngrijire a casei, inclusiv curățenie generală și parțială, îngrijirea unor anumite obiecte de mobilier. Clienții Zumzi.com vor putea opta de asemenea pentru abonamente de curățenie sau servicii de dezinsecție.
„Zumzi.com este un marketplace de home care services prin care utilizatorii își completează adresa și primesc acces la o gamă de servicii din cartierul lor, de la furnizori din proximitate. Astfel, beneficiarii serviciului au un timp de așteptare mai mic până la rezolvarea sarcinii, iar furnizorii reduc costurile de deplasare. În plus, pentru că am pornit de la o nevoie proprie, am vrut să ne asigurăm că oamenii vor avea încredere să primească în case furnizori contractați prin platforma noastră, așa că toți partenerii noștri sunt verificați, iar prețurile sunt printre cele mai mici de pe piață”, spune Alex Pană, unul dintre fondatorii Cleany și actual CEO al Zumzi.com.
Potrivit datelor furnizate de platforma Zumzi.com, serviciile acestui tip de start-up sunt căutate îndeosebi de familiile tinere și de persoanele cu vârsta de peste 30 de ani și venituri medii sau peste medie. În prezent, platforma de servicii cuprinde peste 75 de parteneri verificați, deservind deja peste 4000 de locuințe din București.
În anul 2019, Neogen Capital a investit 150.000 de euro în startup-ul Cleany, cel care se află în spatele platformei de servicii de curățenie Zumzi.com. Acum, Neogen se va implica inclusiv în dezvoltarea acestei afaceri vizând inclusiv implementarea unor cartiere online în care vecinii să își poată împărtăși experiențele cu serviciile, să facă recomandări bazate pe acestea și să solicite ajutorul pentru sarcini specifice. Mai mult, planurile de viitor includ extinderea în afara zonei capitalei în alte șapte orașe mari din țară.
Astfel, Zumzi.com va pune la dispoziția clienților săi o serie de noi servicii extinse de îngrijire a casei, inclusiv curățenie generală și parțială, îngrijirea unor anumite obiecte de mobilier. Clienții Zumzi.com vor putea opta de asemenea pentru abonamente de curățenie sau servicii de dezinsecție.
„Zumzi.com este un marketplace de home care services prin care utilizatorii își completează adresa și primesc acces la o gamă de servicii din cartierul lor, de la furnizori din proximitate. Astfel, beneficiarii serviciului au un timp de așteptare mai mic până la rezolvarea sarcinii, iar furnizorii reduc costurile de deplasare. În plus, pentru că am pornit de la o nevoie proprie, am vrut să ne asigurăm că oamenii vor avea încredere să primească în case furnizori contractați prin platforma noastră, așa că toți partenerii noștri sunt verificați, iar prețurile sunt printre cele mai mici de pe piață”, spune Alex Pană, unul dintre fondatorii Cleany și actual CEO al Zumzi.com.
Potrivit datelor furnizate de platforma Zumzi.com, serviciile acestui tip de start-up sunt căutate îndeosebi de familiile tinere și de persoanele cu vârsta de peste 30 de ani și venituri medii sau peste medie. În prezent, platforma de servicii cuprinde peste 75 de parteneri verificați, deservind deja peste 4000 de locuințe din București.
În anul 2019, Neogen Capital a investit 150.000 de euro în startup-ul Cleany, cel care se află în spatele platformei de servicii de curățenie Zumzi.com. Acum, Neogen se va implica inclusiv în dezvoltarea acestei afaceri vizând inclusiv implementarea unor cartiere online în care vecinii să își poată împărtăși experiențele cu serviciile, să facă recomandări bazate pe acestea și să solicite ajutorul pentru sarcini specifice. Mai mult, planurile de viitor includ extinderea în afara zonei capitalei în alte șapte orașe mari din țară.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?