Studiu Revolut: Ce cadouri isi doresc utilizatorii romani si ce obiective au pentru 2022
Data publicarii: 20-12-2021 | Finante-BanciPotrivit datelor oferite de Revolut în ceea ce privește proprii lor utilizatori, în primele două săptămâni din luna decembrie a anului trecut, aceștia au cheltuit aproximativ 13 milioane de euro pentru cadouri. Pe de altă parte, în primele două săptămâni ale acestui an, fiecare utilizator Revolut a cheltuit în medie 84 de euro, cu 13,4% mai mult decât în aceeași perioadă de anul trecut. De asemenea, valoarea medie pentru fiecare tranzacție a crescut de la 32 euro șa 35 de euro în aceeași perioadă.
Au progresat de asemenea și achizițiile făcute direct din magazine în raport cu cele realizate online. 6 din 10 tranzacții au fost efectuate în prima jumătate a lunii decembrie direct în magazin, sensibil mai multe decât în perioada similară a anului trecut, când doar 5 din 10 tranzacții erau realizate în magazinele tradiționale.
Cui și cum oferim cadouri? Ei bine, potrivit datelor oferite de Revolut pentru această perioadă, 64% dintre utilizatori se ghidează după preferințele persoanelor cărora le vor oferi cadourile în vreme ce doar 11% îi întreabă efectiv pe destinatari cu privire la ce fel de cadouri și-ar dori să primească cu ocazia sărbătorilor de iarnă.
De asemenea, în proporție covârșitoare, românii intenționează să cumpere și cele mai scumpe cadouri pentru partenerul de viață (39%), părinți (23%) sau copii (22%). Sunt și rețineri, cum de altfel e și normal, cauzate de temeri cu privire la faptul ca nu cumva persoana care primește cadoul să fie dezamăgită de ce a primit ori să nu folosească obiectele primite astfel încât acestea să fie irosite laolaltă cu banii care cu fost cheltuiți pentru ele.
În ceea ce privește economiile, 37% din români declară că nu au obiceiul de a economisi pentru a avea bugetul necesar pentru cadouri în perioada sărbătorilor de iarnă. Pe de altă parte, 17% dintre utilizatori ar lua în considerare funcționalitățile aplicației Revolut în acest scop în cazul în care ar fi nevoiți să obțină fonduri mai mari pentru cadouri. De asemenea pentru 16% dintre utilizatori, o posibilă sursă de bani suplimentari ar putea fi limitarea cheltuielilor din magazine, restaurante sau cafenele.
În ceea ce privește Revelionul, 40% dintre români spun că vor petrece acasă această zi din an, alături de familie și prieteni. Printre cele mai importante obiective setate pentru anul care urmează, utilizatorii Revolut din țara noastră amintesc nevoia de a învăța ceva nou, de a petrece mai mult timp alături de cei dragi, de a deveni mai echilibrați din punct de vedere emoțional, de a merge la sală sau de a-și găsi un nou loc de muncă. Există și utilizatori care nu și-au setat obiective pentru anul 2022, procentul acestora fiind însă de doar 8%.
Au progresat de asemenea și achizițiile făcute direct din magazine în raport cu cele realizate online. 6 din 10 tranzacții au fost efectuate în prima jumătate a lunii decembrie direct în magazin, sensibil mai multe decât în perioada similară a anului trecut, când doar 5 din 10 tranzacții erau realizate în magazinele tradiționale.
Cui și cum oferim cadouri? Ei bine, potrivit datelor oferite de Revolut pentru această perioadă, 64% dintre utilizatori se ghidează după preferințele persoanelor cărora le vor oferi cadourile în vreme ce doar 11% îi întreabă efectiv pe destinatari cu privire la ce fel de cadouri și-ar dori să primească cu ocazia sărbătorilor de iarnă.
De asemenea, în proporție covârșitoare, românii intenționează să cumpere și cele mai scumpe cadouri pentru partenerul de viață (39%), părinți (23%) sau copii (22%). Sunt și rețineri, cum de altfel e și normal, cauzate de temeri cu privire la faptul ca nu cumva persoana care primește cadoul să fie dezamăgită de ce a primit ori să nu folosească obiectele primite astfel încât acestea să fie irosite laolaltă cu banii care cu fost cheltuiți pentru ele.
În ceea ce privește economiile, 37% din români declară că nu au obiceiul de a economisi pentru a avea bugetul necesar pentru cadouri în perioada sărbătorilor de iarnă. Pe de altă parte, 17% dintre utilizatori ar lua în considerare funcționalitățile aplicației Revolut în acest scop în cazul în care ar fi nevoiți să obțină fonduri mai mari pentru cadouri. De asemenea pentru 16% dintre utilizatori, o posibilă sursă de bani suplimentari ar putea fi limitarea cheltuielilor din magazine, restaurante sau cafenele.
În ceea ce privește Revelionul, 40% dintre români spun că vor petrece acasă această zi din an, alături de familie și prieteni. Printre cele mai importante obiective setate pentru anul care urmează, utilizatorii Revolut din țara noastră amintesc nevoia de a învăța ceva nou, de a petrece mai mult timp alături de cei dragi, de a deveni mai echilibrați din punct de vedere emoțional, de a merge la sală sau de a-și găsi un nou loc de muncă. Există și utilizatori care nu și-au setat obiective pentru anul 2022, procentul acestora fiind însă de doar 8%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Producătorul român Bico Industries se află în negocieri avansate pentru preluarea Iranga Technologijos din Lituania
- Daniel Simion este noul Country Manager pentru divizia Bolt Business
- Studiu Deloitte: Romania ramane printre statele europene cu cele mai ieftine locuinte. Suntem printre putinele tari in care cel mai scump oras nu este capitala
- Schneider Electric ocupă locul 1 în Top 25 Gartner(R) Supply Chain: Europa Top 15, pentru al treilea an consecutiv
- Studiu Deloitte: vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele
- Deloitte Romania a asistat investitorul imobiliar Hili Properties in preluarea Baneasa Real Estate, proprietarul cladirii de birouri MIRO
- Sondaj EY România: Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite