Studiu Revolut: Ce cadouri isi doresc utilizatorii romani si ce obiective au pentru 2022
Data publicarii: 20-12-2021 | Finante-BanciPotrivit datelor oferite de Revolut în ceea ce privește proprii lor utilizatori, în primele două săptămâni din luna decembrie a anului trecut, aceștia au cheltuit aproximativ 13 milioane de euro pentru cadouri. Pe de altă parte, în primele două săptămâni ale acestui an, fiecare utilizator Revolut a cheltuit în medie 84 de euro, cu 13,4% mai mult decât în aceeași perioadă de anul trecut. De asemenea, valoarea medie pentru fiecare tranzacție a crescut de la 32 euro șa 35 de euro în aceeași perioadă.
Au progresat de asemenea și achizițiile făcute direct din magazine în raport cu cele realizate online. 6 din 10 tranzacții au fost efectuate în prima jumătate a lunii decembrie direct în magazin, sensibil mai multe decât în perioada similară a anului trecut, când doar 5 din 10 tranzacții erau realizate în magazinele tradiționale.
Cui și cum oferim cadouri? Ei bine, potrivit datelor oferite de Revolut pentru această perioadă, 64% dintre utilizatori se ghidează după preferințele persoanelor cărora le vor oferi cadourile în vreme ce doar 11% îi întreabă efectiv pe destinatari cu privire la ce fel de cadouri și-ar dori să primească cu ocazia sărbătorilor de iarnă.
De asemenea, în proporție covârșitoare, românii intenționează să cumpere și cele mai scumpe cadouri pentru partenerul de viață (39%), părinți (23%) sau copii (22%). Sunt și rețineri, cum de altfel e și normal, cauzate de temeri cu privire la faptul ca nu cumva persoana care primește cadoul să fie dezamăgită de ce a primit ori să nu folosească obiectele primite astfel încât acestea să fie irosite laolaltă cu banii care cu fost cheltuiți pentru ele.
În ceea ce privește economiile, 37% din români declară că nu au obiceiul de a economisi pentru a avea bugetul necesar pentru cadouri în perioada sărbătorilor de iarnă. Pe de altă parte, 17% dintre utilizatori ar lua în considerare funcționalitățile aplicației Revolut în acest scop în cazul în care ar fi nevoiți să obțină fonduri mai mari pentru cadouri. De asemenea pentru 16% dintre utilizatori, o posibilă sursă de bani suplimentari ar putea fi limitarea cheltuielilor din magazine, restaurante sau cafenele.
În ceea ce privește Revelionul, 40% dintre români spun că vor petrece acasă această zi din an, alături de familie și prieteni. Printre cele mai importante obiective setate pentru anul care urmează, utilizatorii Revolut din țara noastră amintesc nevoia de a învăța ceva nou, de a petrece mai mult timp alături de cei dragi, de a deveni mai echilibrați din punct de vedere emoțional, de a merge la sală sau de a-și găsi un nou loc de muncă. Există și utilizatori care nu și-au setat obiective pentru anul 2022, procentul acestora fiind însă de doar 8%.
Au progresat de asemenea și achizițiile făcute direct din magazine în raport cu cele realizate online. 6 din 10 tranzacții au fost efectuate în prima jumătate a lunii decembrie direct în magazin, sensibil mai multe decât în perioada similară a anului trecut, când doar 5 din 10 tranzacții erau realizate în magazinele tradiționale.
Cui și cum oferim cadouri? Ei bine, potrivit datelor oferite de Revolut pentru această perioadă, 64% dintre utilizatori se ghidează după preferințele persoanelor cărora le vor oferi cadourile în vreme ce doar 11% îi întreabă efectiv pe destinatari cu privire la ce fel de cadouri și-ar dori să primească cu ocazia sărbătorilor de iarnă.
De asemenea, în proporție covârșitoare, românii intenționează să cumpere și cele mai scumpe cadouri pentru partenerul de viață (39%), părinți (23%) sau copii (22%). Sunt și rețineri, cum de altfel e și normal, cauzate de temeri cu privire la faptul ca nu cumva persoana care primește cadoul să fie dezamăgită de ce a primit ori să nu folosească obiectele primite astfel încât acestea să fie irosite laolaltă cu banii care cu fost cheltuiți pentru ele.
În ceea ce privește economiile, 37% din români declară că nu au obiceiul de a economisi pentru a avea bugetul necesar pentru cadouri în perioada sărbătorilor de iarnă. Pe de altă parte, 17% dintre utilizatori ar lua în considerare funcționalitățile aplicației Revolut în acest scop în cazul în care ar fi nevoiți să obțină fonduri mai mari pentru cadouri. De asemenea pentru 16% dintre utilizatori, o posibilă sursă de bani suplimentari ar putea fi limitarea cheltuielilor din magazine, restaurante sau cafenele.
În ceea ce privește Revelionul, 40% dintre români spun că vor petrece acasă această zi din an, alături de familie și prieteni. Printre cele mai importante obiective setate pentru anul care urmează, utilizatorii Revolut din țara noastră amintesc nevoia de a învăța ceva nou, de a petrece mai mult timp alături de cei dragi, de a deveni mai echilibrați din punct de vedere emoțional, de a merge la sală sau de a-și găsi un nou loc de muncă. Există și utilizatori care nu și-au setat obiective pentru anul 2022, procentul acestora fiind însă de doar 8%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI