Studiu EY: Pentru prima dată, peste 50% dintre cumpărătorii de automobile la nivel mondial caută un vehicul electric
Data publicarii: 31-05-2022 | AutoPotrivit celui mai recent raport EY „Mobility Consumer Index”, numărul celor care își doresc să cumpere mașini electrice a ajuns la 52% la nivel global, depășind astfel pentru prima dată în istorie borna de 50%. În doar doi ani, asistăm așadar la o creștere de nu mai puțin de 22 de puncte procentuale din acest punct de vedere.
Sondajul amintit mai sus a fost realizat la nivel global în rândul a peste 13.000 de persoane din 18 țări. În urma acestuia, descoperim faptul că cei mai hotărâți în achiziționarea unui vehicul electric sunt cei din Italia (73%), urmați de respondenții din China (69%), respectiv Correa de Sud (63%). La polul opus s-au clasat cei din Australia și SUA, cu o intenție de cumpărare de doar 38%, respectiv 29% în acest moment.
Printre motivele menționate de cei mai mulți dintre respondenții care au participat la acest sondaj, amintim grija față de mediu (38%) dar și creșterea penalizărilor pentru motoare cu combustie internă (34%).
„În mod nesurprinzător, clienții din China și Coreea de Sud, care ocupă primele două poziții la nivel mondial în ceea ce privește raportul dintre numărul de BEV+PHEV (electrice și hibrid plug-in) per încărcător, se află pe locurile 2 și 3 la nivel mondial în topul celor interesați să cumpere un VE. Prezenţa Italiei în fruntea listei, în ciuda unei pregătiri mai slabe a infrastructurii și a unei subvenții mai mici pentru VE decât în alte țări din UE, reprezintă o constatare interesantă, care ar putea fi atribuită altor criterii, cum ar fi o populație conștientă de problemele de mediu,” a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanţă, EY România.
„Nu există nicio îndoială că majorarea prețului combustibililor la nivel mondial a contribuit la scumpirea motoarelor cu combustie internă, dar preocupările legate de mediu rămân, de asemenea, în fruntea listei de motivații. Depinde acum de industrie să satisfacă această cerere. Dacă producătorii nu sunt deja conștienți de această tendință, sunt în urma trendului și trebuie să recupereze rapid," a declarat la rândul său Randy Miller, EY Global Advanced Manufacturing & Mobility Leader.
Același sondaj scoate în evidență faptul că cei care dețin deja vehicule electrice sunt din ce în ce mai puțin îngrijorați de autonomia mașinilor electrice pe care le dețin ori de infrastructura de încărcare disponibilă în orașele de reședință.
Sondajul amintit mai sus a fost realizat la nivel global în rândul a peste 13.000 de persoane din 18 țări. În urma acestuia, descoperim faptul că cei mai hotărâți în achiziționarea unui vehicul electric sunt cei din Italia (73%), urmați de respondenții din China (69%), respectiv Correa de Sud (63%). La polul opus s-au clasat cei din Australia și SUA, cu o intenție de cumpărare de doar 38%, respectiv 29% în acest moment.
Printre motivele menționate de cei mai mulți dintre respondenții care au participat la acest sondaj, amintim grija față de mediu (38%) dar și creșterea penalizărilor pentru motoare cu combustie internă (34%).
„În mod nesurprinzător, clienții din China și Coreea de Sud, care ocupă primele două poziții la nivel mondial în ceea ce privește raportul dintre numărul de BEV+PHEV (electrice și hibrid plug-in) per încărcător, se află pe locurile 2 și 3 la nivel mondial în topul celor interesați să cumpere un VE. Prezenţa Italiei în fruntea listei, în ciuda unei pregătiri mai slabe a infrastructurii și a unei subvenții mai mici pentru VE decât în alte țări din UE, reprezintă o constatare interesantă, care ar putea fi atribuită altor criterii, cum ar fi o populație conștientă de problemele de mediu,” a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanţă, EY România.
„Nu există nicio îndoială că majorarea prețului combustibililor la nivel mondial a contribuit la scumpirea motoarelor cu combustie internă, dar preocupările legate de mediu rămân, de asemenea, în fruntea listei de motivații. Depinde acum de industrie să satisfacă această cerere. Dacă producătorii nu sunt deja conștienți de această tendință, sunt în urma trendului și trebuie să recupereze rapid," a declarat la rândul său Randy Miller, EY Global Advanced Manufacturing & Mobility Leader.
Același sondaj scoate în evidență faptul că cei care dețin deja vehicule electrice sunt din ce în ce mai puțin îngrijorați de autonomia mașinilor electrice pe care le dețin ori de infrastructura de încărcare disponibilă în orașele de reședință.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj EY România: Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite
- Succes obtinut de Libra Internet Bank - peste 21 milioane de lei atrase printr-o noua emisiune de obligatiuni
- Accor anunță deschiderea The Emporium Plovdiv - MGallery Inbox
- Sondaj EY România: Marea majoritate a contribuabililor nu a solicitat niciodată dobânzi aferente rambursărilor de TVA întârziate
- Radu Diaconu devine partener al EY România, în cadrul echipei de consultanță fiscală și juridică
- Studiu Deloitte: romanii considera ca schimbarile climatice sunt cauzate de activitatile umane si isi ajusteaza comportamentul de cumparare pentru a limita impactul negativ asupra mediului
- Opinie Deloitte: „Taxa Netflix”, un nou impozit in Romania