Lidl ajunge la peste 12.000 de magazine in toate cele 31 de tari in care este prezent
Data publicarii: 16-07-2022 | EconomieLidl își continuă procesul de extindere cu două noi magazine amplasate în BUcurești și Brănești, proces prin care vor fi create 40 de noi locuri de muncă. În prezent, Lidl România deține peste 330 de magazine la nivel local. Totodată, în data de 14 iulie, compania a ajuns la peste 12.000 de magazine la nivel global, în toate cele 31 de țări în care este prezentă, odată cu deschiderea magazinului cu numărul 12.000 din Varșovia, Polonia.
Magazinul deschis în capitală este amplasat pe Bulevardul Tudor Vladimirescu la numărul 31 în vreme ce cel din Brănești, județul Ilfov, este amplasat pe Bulevardul I.C Brătianu la numărul 180.
Cele două magazine au fiecare câte o suprafață de vânzare de peste 1300 de metri pătrați și au fost construite, într-un mod responsabil față de mediu, pentru a fi eficiente din punct de vedere energetic. Ambele unități beneficiază de locuri de parcare de peste 110 locuri. Au fost utilizate cele mai noi tehnologii de construcție în conformitate cu normele de protecție a mediului în vigoare motiv pentru care noile magazine Lidl dispun de tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum senzorii de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în climatizare sau sistemele iluminate cu LED.
Odată cu deschiderea acestor doi nouă locații Lidl, compania a creat și 40 de noi locuri de muncă. În aceeași zi cu deschiderea celor două magazine din capitală și județul Ilfov, Lidl a inaugurat noi magazine și în Spania, Italia, Lituania și Polonia. Toate acestea se bazează pe un concept standard care asigură prezentarea clară a mărfurilor la raft, utilizarea materialelor de construcție într-un mod sustenabil etc. Magazinele sunt amenajate astfel încât să ofere o experiență de shopping cât mai eficientă, accentul fiind pus pe sustenabilitate și rapiditate.
Cât privește orarul de funcționare al noilor magazine Lidl locale, acestea vor fi deschise de luni până sâmbătă între orele 7:00 și 22:00 în vreme ce în zilele de duminică, acestea vor servi publicul între orele 07:30 și 21:00.
Magazinul deschis în capitală este amplasat pe Bulevardul Tudor Vladimirescu la numărul 31 în vreme ce cel din Brănești, județul Ilfov, este amplasat pe Bulevardul I.C Brătianu la numărul 180.
Cele două magazine au fiecare câte o suprafață de vânzare de peste 1300 de metri pătrați și au fost construite, într-un mod responsabil față de mediu, pentru a fi eficiente din punct de vedere energetic. Ambele unități beneficiază de locuri de parcare de peste 110 locuri. Au fost utilizate cele mai noi tehnologii de construcție în conformitate cu normele de protecție a mediului în vigoare motiv pentru care noile magazine Lidl dispun de tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum senzorii de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în climatizare sau sistemele iluminate cu LED.
Odată cu deschiderea acestor doi nouă locații Lidl, compania a creat și 40 de noi locuri de muncă. În aceeași zi cu deschiderea celor două magazine din capitală și județul Ilfov, Lidl a inaugurat noi magazine și în Spania, Italia, Lituania și Polonia. Toate acestea se bazează pe un concept standard care asigură prezentarea clară a mărfurilor la raft, utilizarea materialelor de construcție într-un mod sustenabil etc. Magazinele sunt amenajate astfel încât să ofere o experiență de shopping cât mai eficientă, accentul fiind pus pe sustenabilitate și rapiditate.
Cât privește orarul de funcționare al noilor magazine Lidl locale, acestea vor fi deschise de luni până sâmbătă între orele 7:00 și 22:00 în vreme ce în zilele de duminică, acestea vor servi publicul între orele 07:30 și 21:00.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI