Lidl ajunge la peste 12.000 de magazine in toate cele 31 de tari in care este prezent
Data publicarii: 16-07-2022 | EconomieLidl își continuă procesul de extindere cu două noi magazine amplasate în BUcurești și Brănești, proces prin care vor fi create 40 de noi locuri de muncă. În prezent, Lidl România deține peste 330 de magazine la nivel local. Totodată, în data de 14 iulie, compania a ajuns la peste 12.000 de magazine la nivel global, în toate cele 31 de țări în care este prezentă, odată cu deschiderea magazinului cu numărul 12.000 din Varșovia, Polonia.
Magazinul deschis în capitală este amplasat pe Bulevardul Tudor Vladimirescu la numărul 31 în vreme ce cel din Brănești, județul Ilfov, este amplasat pe Bulevardul I.C Brătianu la numărul 180.
Cele două magazine au fiecare câte o suprafață de vânzare de peste 1300 de metri pătrați și au fost construite, într-un mod responsabil față de mediu, pentru a fi eficiente din punct de vedere energetic. Ambele unități beneficiază de locuri de parcare de peste 110 locuri. Au fost utilizate cele mai noi tehnologii de construcție în conformitate cu normele de protecție a mediului în vigoare motiv pentru care noile magazine Lidl dispun de tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum senzorii de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în climatizare sau sistemele iluminate cu LED.
Odată cu deschiderea acestor doi nouă locații Lidl, compania a creat și 40 de noi locuri de muncă. În aceeași zi cu deschiderea celor două magazine din capitală și județul Ilfov, Lidl a inaugurat noi magazine și în Spania, Italia, Lituania și Polonia. Toate acestea se bazează pe un concept standard care asigură prezentarea clară a mărfurilor la raft, utilizarea materialelor de construcție într-un mod sustenabil etc. Magazinele sunt amenajate astfel încât să ofere o experiență de shopping cât mai eficientă, accentul fiind pus pe sustenabilitate și rapiditate.
Cât privește orarul de funcționare al noilor magazine Lidl locale, acestea vor fi deschise de luni până sâmbătă între orele 7:00 și 22:00 în vreme ce în zilele de duminică, acestea vor servi publicul între orele 07:30 și 21:00.
Magazinul deschis în capitală este amplasat pe Bulevardul Tudor Vladimirescu la numărul 31 în vreme ce cel din Brănești, județul Ilfov, este amplasat pe Bulevardul I.C Brătianu la numărul 180.
Cele două magazine au fiecare câte o suprafață de vânzare de peste 1300 de metri pătrați și au fost construite, într-un mod responsabil față de mediu, pentru a fi eficiente din punct de vedere energetic. Ambele unități beneficiază de locuri de parcare de peste 110 locuri. Au fost utilizate cele mai noi tehnologii de construcție în conformitate cu normele de protecție a mediului în vigoare motiv pentru care noile magazine Lidl dispun de tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum senzorii de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în climatizare sau sistemele iluminate cu LED.
Odată cu deschiderea acestor doi nouă locații Lidl, compania a creat și 40 de noi locuri de muncă. În aceeași zi cu deschiderea celor două magazine din capitală și județul Ilfov, Lidl a inaugurat noi magazine și în Spania, Italia, Lituania și Polonia. Toate acestea se bazează pe un concept standard care asigură prezentarea clară a mărfurilor la raft, utilizarea materialelor de construcție într-un mod sustenabil etc. Magazinele sunt amenajate astfel încât să ofere o experiență de shopping cât mai eficientă, accentul fiind pus pe sustenabilitate și rapiditate.
Cât privește orarul de funcționare al noilor magazine Lidl locale, acestea vor fi deschise de luni până sâmbătă între orele 7:00 și 22:00 în vreme ce în zilele de duminică, acestea vor servi publicul între orele 07:30 și 21:00.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall