Accor Masters of Travel 2022: Călătoriile de afaceri vor fi mai puține, dar orientate către un scop precis
Data publicarii: 14-09-2022 | EconomieEvenimentul anual Masters of Travel 2022 organizat de Accor Europa de Nord, și-a propus să ofere o nouă perspectivă în domeniul călătoriilor de afaceri în lumea post-pandemie. Potrivit unui grup de lideri de business din Europa din 10 industrii diferite, călătoriile de afaceri vor fi mai puține în perioada imediat următoare dar, mai orientate către un scop precis.Totodată, în cadrul evenimentului a fost demonstrat faptul că sustenabilitatea și bunăstarea sunt elemente cheie în prezent, într-o lume în care bugetele de carbon le-au înlocuit deja pe cele financiare.
În acest sens, este de așteptat ca cheltuielile cu călătoriile de afaceri să fie mai mici decât cele dinainte de pandemia de Covid-19. De altfel, Sophie Hulgard, Senior Vice-President Sales Northern Europe de la Accor, se așteaptă ca în acest an să aibă loc cu 20% mai puține călătorii de afaceri decât în 2019. De asemenea, un alt delegat al Masters of Travel a sugerat că vor fi cu 50% mai puține călătorii de acest gen. Sunt pe de altă parte prognoze care se bazează și pe avansul tehnologic, noile opțiuni de comunicare înlocuind nevoia de a călători cu excepția cazurilor în care acest lucru este eminamente esențial pentru afaceri.
Nevoia de întâlniri față în față este în continuare prezentă în relațiile de business. Astfel, potrivit Accor, angajații se așteaptă să obțină venituri cu 25% mai mari în urma întâlnirilor de acest gen decât în urma celor virtuale. Aceștia ar putea beneficia de asemenea de o serie de altfel de avantaje legate de bunăstare dar și de o interacțiune socială mai bună cu colaboratorii și colegii lor.
"Douăzeci La sută dintre întâlnirile de afaceri s-ar putea să fi dispărut pentru totdeauna, pentru a fi înlocuite de echivalente virtuale sau de conștientizarea faptului că pur și simplu nu au fost necesare de la bun început. În schimb, asistăm la apariția unui sector al călătoriilor de afaceri cu un scop mult mai precis, în care companiile doresc să maximizeze valoarea fiecărei călătorii pentru a reconecta echipele, a dezvolta cultura, a elabora strategii, a încheia afaceri și a consolida legăturile cu angajații”, a declarat Sophie Hulgard, Senior Vice President Sales Northern Europe, Accor.
„Călătoriile de afaceri permit conexiuni reale și au o putere și o valoare incredibile, nu doar în termeni financiari, ci - în noua mentalitate post-pandemică - o satisfacție și o bunăstare sporită a angajaților și, prin urmare, loialitatea față de angajatori. Dar viitorul călătoriilor de afaceri trebuie să excludă călătoriile irelevante și să le înlocuiască cu călătorii esențiale pentru afaceri, planificate în mod durabil și care să aducă beneficii pentru angajat, angajator și planetă," a adăugat aceasta.
Concluziile trase în urma evenimentului organizat de Accor amintit mai sus, este că într-o lume post-pandemică, orice călătorie va trebui să își justifice costul său în consumul de carbon.
În acest sens, este de așteptat ca cheltuielile cu călătoriile de afaceri să fie mai mici decât cele dinainte de pandemia de Covid-19. De altfel, Sophie Hulgard, Senior Vice-President Sales Northern Europe de la Accor, se așteaptă ca în acest an să aibă loc cu 20% mai puține călătorii de afaceri decât în 2019. De asemenea, un alt delegat al Masters of Travel a sugerat că vor fi cu 50% mai puține călătorii de acest gen. Sunt pe de altă parte prognoze care se bazează și pe avansul tehnologic, noile opțiuni de comunicare înlocuind nevoia de a călători cu excepția cazurilor în care acest lucru este eminamente esențial pentru afaceri.
Nevoia de întâlniri față în față este în continuare prezentă în relațiile de business. Astfel, potrivit Accor, angajații se așteaptă să obțină venituri cu 25% mai mari în urma întâlnirilor de acest gen decât în urma celor virtuale. Aceștia ar putea beneficia de asemenea de o serie de altfel de avantaje legate de bunăstare dar și de o interacțiune socială mai bună cu colaboratorii și colegii lor.
"Douăzeci La sută dintre întâlnirile de afaceri s-ar putea să fi dispărut pentru totdeauna, pentru a fi înlocuite de echivalente virtuale sau de conștientizarea faptului că pur și simplu nu au fost necesare de la bun început. În schimb, asistăm la apariția unui sector al călătoriilor de afaceri cu un scop mult mai precis, în care companiile doresc să maximizeze valoarea fiecărei călătorii pentru a reconecta echipele, a dezvolta cultura, a elabora strategii, a încheia afaceri și a consolida legăturile cu angajații”, a declarat Sophie Hulgard, Senior Vice President Sales Northern Europe, Accor.
„Călătoriile de afaceri permit conexiuni reale și au o putere și o valoare incredibile, nu doar în termeni financiari, ci - în noua mentalitate post-pandemică - o satisfacție și o bunăstare sporită a angajaților și, prin urmare, loialitatea față de angajatori. Dar viitorul călătoriilor de afaceri trebuie să excludă călătoriile irelevante și să le înlocuiască cu călătorii esențiale pentru afaceri, planificate în mod durabil și care să aducă beneficii pentru angajat, angajator și planetă," a adăugat aceasta.
Concluziile trase în urma evenimentului organizat de Accor amintit mai sus, este că într-o lume post-pandemică, orice călătorie va trebui să își justifice costul său în consumul de carbon.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI