Accor Masters of Travel 2022: Călătoriile de afaceri vor fi mai puține, dar orientate către un scop precis
Data publicarii: 14-09-2022 | EconomieEvenimentul anual Masters of Travel 2022 organizat de Accor Europa de Nord, și-a propus să ofere o nouă perspectivă în domeniul călătoriilor de afaceri în lumea post-pandemie. Potrivit unui grup de lideri de business din Europa din 10 industrii diferite, călătoriile de afaceri vor fi mai puține în perioada imediat următoare dar, mai orientate către un scop precis.Totodată, în cadrul evenimentului a fost demonstrat faptul că sustenabilitatea și bunăstarea sunt elemente cheie în prezent, într-o lume în care bugetele de carbon le-au înlocuit deja pe cele financiare.
În acest sens, este de așteptat ca cheltuielile cu călătoriile de afaceri să fie mai mici decât cele dinainte de pandemia de Covid-19. De altfel, Sophie Hulgard, Senior Vice-President Sales Northern Europe de la Accor, se așteaptă ca în acest an să aibă loc cu 20% mai puține călătorii de afaceri decât în 2019. De asemenea, un alt delegat al Masters of Travel a sugerat că vor fi cu 50% mai puține călătorii de acest gen. Sunt pe de altă parte prognoze care se bazează și pe avansul tehnologic, noile opțiuni de comunicare înlocuind nevoia de a călători cu excepția cazurilor în care acest lucru este eminamente esențial pentru afaceri.
Nevoia de întâlniri față în față este în continuare prezentă în relațiile de business. Astfel, potrivit Accor, angajații se așteaptă să obțină venituri cu 25% mai mari în urma întâlnirilor de acest gen decât în urma celor virtuale. Aceștia ar putea beneficia de asemenea de o serie de altfel de avantaje legate de bunăstare dar și de o interacțiune socială mai bună cu colaboratorii și colegii lor.
"Douăzeci La sută dintre întâlnirile de afaceri s-ar putea să fi dispărut pentru totdeauna, pentru a fi înlocuite de echivalente virtuale sau de conștientizarea faptului că pur și simplu nu au fost necesare de la bun început. În schimb, asistăm la apariția unui sector al călătoriilor de afaceri cu un scop mult mai precis, în care companiile doresc să maximizeze valoarea fiecărei călătorii pentru a reconecta echipele, a dezvolta cultura, a elabora strategii, a încheia afaceri și a consolida legăturile cu angajații”, a declarat Sophie Hulgard, Senior Vice President Sales Northern Europe, Accor.
„Călătoriile de afaceri permit conexiuni reale și au o putere și o valoare incredibile, nu doar în termeni financiari, ci - în noua mentalitate post-pandemică - o satisfacție și o bunăstare sporită a angajaților și, prin urmare, loialitatea față de angajatori. Dar viitorul călătoriilor de afaceri trebuie să excludă călătoriile irelevante și să le înlocuiască cu călătorii esențiale pentru afaceri, planificate în mod durabil și care să aducă beneficii pentru angajat, angajator și planetă," a adăugat aceasta.
Concluziile trase în urma evenimentului organizat de Accor amintit mai sus, este că într-o lume post-pandemică, orice călătorie va trebui să își justifice costul său în consumul de carbon.
În acest sens, este de așteptat ca cheltuielile cu călătoriile de afaceri să fie mai mici decât cele dinainte de pandemia de Covid-19. De altfel, Sophie Hulgard, Senior Vice-President Sales Northern Europe de la Accor, se așteaptă ca în acest an să aibă loc cu 20% mai puține călătorii de afaceri decât în 2019. De asemenea, un alt delegat al Masters of Travel a sugerat că vor fi cu 50% mai puține călătorii de acest gen. Sunt pe de altă parte prognoze care se bazează și pe avansul tehnologic, noile opțiuni de comunicare înlocuind nevoia de a călători cu excepția cazurilor în care acest lucru este eminamente esențial pentru afaceri.
Nevoia de întâlniri față în față este în continuare prezentă în relațiile de business. Astfel, potrivit Accor, angajații se așteaptă să obțină venituri cu 25% mai mari în urma întâlnirilor de acest gen decât în urma celor virtuale. Aceștia ar putea beneficia de asemenea de o serie de altfel de avantaje legate de bunăstare dar și de o interacțiune socială mai bună cu colaboratorii și colegii lor.
"Douăzeci La sută dintre întâlnirile de afaceri s-ar putea să fi dispărut pentru totdeauna, pentru a fi înlocuite de echivalente virtuale sau de conștientizarea faptului că pur și simplu nu au fost necesare de la bun început. În schimb, asistăm la apariția unui sector al călătoriilor de afaceri cu un scop mult mai precis, în care companiile doresc să maximizeze valoarea fiecărei călătorii pentru a reconecta echipele, a dezvolta cultura, a elabora strategii, a încheia afaceri și a consolida legăturile cu angajații”, a declarat Sophie Hulgard, Senior Vice President Sales Northern Europe, Accor.
„Călătoriile de afaceri permit conexiuni reale și au o putere și o valoare incredibile, nu doar în termeni financiari, ci - în noua mentalitate post-pandemică - o satisfacție și o bunăstare sporită a angajaților și, prin urmare, loialitatea față de angajatori. Dar viitorul călătoriilor de afaceri trebuie să excludă călătoriile irelevante și să le înlocuiască cu călătorii esențiale pentru afaceri, planificate în mod durabil și care să aducă beneficii pentru angajat, angajator și planetă," a adăugat aceasta.
Concluziile trase în urma evenimentului organizat de Accor amintit mai sus, este că într-o lume post-pandemică, orice călătorie va trebui să își justifice costul său în consumul de carbon.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare pe primele trei luni ale anului
- Studiu Deloitte: 90% din companii considera ca tehnologia cloud este esentiala pentru dezvoltare, transformare digitala si competitivitate pe piata
- Reff & Asociatii obtine pro bono o hotarare definitiva care protejeaza proprietatea asupra terenului si investitia Asociatiei Daruieste Viata pt extinderea si modernizarea Spitalului Marie Curie
- Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 mi. USD in 2023 in AI; piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe baza de publicitate va creste
- Opinie Deloitte: Romania impune noi obligatii de raportare fiscala pentru multinationale. Ce trebuie sa stie companiile vizate?
- Studiu WEBCON: Solutiile de automatizare a proceselor de business genereaza o crestere a productivitatii de pana la 87%, cu o recuperare totala a investitiei in mai putin de 3 ani
- Opinie Deloitte: Cum pot verificarile de fond si demersul de due diligence sa contribuie la reputatia, stabilitatea si credibilitatea unei organizatii?
- Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
- EY a asistat Carrefour în preluarea activităţilor Cora din România
- Fabrica de sârmă Dan Steel Group din Beclean, acum în procedură de faliment, caută investitori. Prețul de pornire este de 25,9 milioane de euro
- Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
- Sondaj EY: Impactul noilor reglementări fiscale în economia națională și așteptările companiilor românești
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal obtine la ICCJ o solutie definitiva de anulare a refacerii unei inspectii fiscale invocand exclusiv argumente de procedura
- Studiu Deloitte: noua din zece organizatii au raportat cel putin un incident sau o bresa de securitate cibernetica anul trecut
- Catalin Vasile este noul Chief Sales Officer al NN Romania