Raiffeisen Bank oferă cel mai rapid instrument de plată interbancară în condiții de maximă siguranță – Plățile Instant
Data publicarii: 15-09-2022 | Finante-BanciÎncepând cu data de 7 septembrie 2022, clienții Raiffeisen Bank au posibilitatea de a face plăți interbancare instant pentru sume de până la 50.000 de lei, către conturi deschise la bănci aflate la celelalte bănci care participă la acest serviciu, precum Patria Bank, Vista Bank, BCR, Libra, CEC sau Banca Transilvania. De asemenea, rețeaua de bănci care s-au înrolat în acest program este în continuă creștere, alte trei astfel de instituții fiind în procedură avansată de testare.
În contextul exigențelor din ce în ce mai mari ale clienților băncilor din România, acest serviciu și-a demonstrat deja pe deplin utilitatea în ultimele luni. Presiunea vine din partea consumatorilor care își doresc o viteză din ce în ce mai mare de recepționare a banilor dar și o siguranță totală în ceea ce privește aceste transferuri de bani interbancare.
Durează mai puțin de zece secunde pentru a transfera sume de bani între două conturi aflate la bănci diferite, partenere în acest program. Durata medie a unui transfer, de la lansarea acestui serviciu și până în prezent, este de circa 4 secunde.
“Avem peste 2,3 milioane de clienți persoane fizice, din care jumătate (1,15 milioane) sunt clienți digitali. Prin lansarea plăților instant ne dorim să atragem în era digitală pe toți clienții noștri. Cine deține un cont curent la Raiffeisen Bank trebuie să folosească aplicația Smart Mobile, iar experiența lor de deținător de cont curent se va îmbunătăți semnificativ.
Așa cum știți costurile sunt 0, dacă se face o singură plată lunar. De asemenea, pot să-i asigur pe clienți că securitatea tranzacțiilor este permanent monitorizată de bancă prin toate mijloacele existente. E una dintre preocupările noastre majore.” a spus Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.
Serviciul de plăți interbancare instant a fost dezvoltat de TRANSFOND, operatorul Casei de Compensare Automare a plăților interbancare, în colaborare cu băncile comerciale care activează pe teritoriul țării noastre, Asociația Română a Băncilor și Banca Națională a României.
”Parteneriatul cu Raiffeisen Bank a reprezentat o evoluție importantă în dezvoltarea serviciului. Colaborarea foarte bună a echipelor TRANSFOND și Raiffeisen Bank în cadrul proiectului a dus la operaționalizarea reușită a serviciului și punerea acestuia la dispoziția clienților Raiffeisen Bank. Generalizarea plăților instant este un proces treptat și laborios, aspect des întâlnit în cazul serviciilor inovatoare, de tip ”game-changer”.
Adoptarea serviciului pe piața românească dovedește că procesul de maturizare a pieței locale de servicii de plăți evoluează în marja tendințelor pentru plățile de retail înregistrate la nivel european și global. Astfel, serviciile sunt construite în jurul ideii de asigurare a confortului, a ușurinței inițierii plății, dar și a utilității maxime generate de schimbul efectiv instantaneu de fonduri, atât pentru consumatorul final, cât și pentru beneficiarul plății”. – a declarat Sabin Carantină, Director General TRANSFOND.
În contextul exigențelor din ce în ce mai mari ale clienților băncilor din România, acest serviciu și-a demonstrat deja pe deplin utilitatea în ultimele luni. Presiunea vine din partea consumatorilor care își doresc o viteză din ce în ce mai mare de recepționare a banilor dar și o siguranță totală în ceea ce privește aceste transferuri de bani interbancare.
Durează mai puțin de zece secunde pentru a transfera sume de bani între două conturi aflate la bănci diferite, partenere în acest program. Durata medie a unui transfer, de la lansarea acestui serviciu și până în prezent, este de circa 4 secunde.
“Avem peste 2,3 milioane de clienți persoane fizice, din care jumătate (1,15 milioane) sunt clienți digitali. Prin lansarea plăților instant ne dorim să atragem în era digitală pe toți clienții noștri. Cine deține un cont curent la Raiffeisen Bank trebuie să folosească aplicația Smart Mobile, iar experiența lor de deținător de cont curent se va îmbunătăți semnificativ.
Așa cum știți costurile sunt 0, dacă se face o singură plată lunar. De asemenea, pot să-i asigur pe clienți că securitatea tranzacțiilor este permanent monitorizată de bancă prin toate mijloacele existente. E una dintre preocupările noastre majore.” a spus Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.
Serviciul de plăți interbancare instant a fost dezvoltat de TRANSFOND, operatorul Casei de Compensare Automare a plăților interbancare, în colaborare cu băncile comerciale care activează pe teritoriul țării noastre, Asociația Română a Băncilor și Banca Națională a României.
”Parteneriatul cu Raiffeisen Bank a reprezentat o evoluție importantă în dezvoltarea serviciului. Colaborarea foarte bună a echipelor TRANSFOND și Raiffeisen Bank în cadrul proiectului a dus la operaționalizarea reușită a serviciului și punerea acestuia la dispoziția clienților Raiffeisen Bank. Generalizarea plăților instant este un proces treptat și laborios, aspect des întâlnit în cazul serviciilor inovatoare, de tip ”game-changer”.
Adoptarea serviciului pe piața românească dovedește că procesul de maturizare a pieței locale de servicii de plăți evoluează în marja tendințelor pentru plățile de retail înregistrate la nivel european și global. Astfel, serviciile sunt construite în jurul ideii de asigurare a confortului, a ușurinței inițierii plății, dar și a utilității maxime generate de schimbul efectiv instantaneu de fonduri, atât pentru consumatorul final, cât și pentru beneficiarul plății”. – a declarat Sabin Carantină, Director General TRANSFOND.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI