Softelligence a înregistrat o creștere cu 33% a cifrei de afaceri în 2022. Grupul urmează să angajeze 100 de specialiști în 2023
Data publicarii: 18-04-2023 | EconomieFurnizorul de soluții și servicii de digitalizare pentru sectorul de banking și asigurări, Softelligence, a înregistrat în anul 2022 o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup de 18,5 milioane de euro, cifră ce reprezintă o creștere de 33% față de anul financiar precedent (13,9 milioane de euro în 2021).
Dezvoltarea și implicit creșterea semnalată mai sus s-a datorat în primul rând proiectelor de transformare digitală, de dezvoltare de software și de data analytics care au fost livrate atât pe plan local, cât și unor clienți din Statele Unite și Marea Britanie.
„În ultimii trei ani, băncile, companiile de asigurare și alte organizații financiare non-bancare au înțeles că deși natura activității lor implică în principal minimizarea riscului de orice fel, lucru care de cele mai multe ori are un efect important asupra vitezei cu care adoptă schimbări, cerințele clienților pe care îi servesc, ca orice altă entitate comercială, sunt în continuă schimbare și transformare în special în zona digitală și nu pot fi ignorate. Astfel, companiile se arată mult mai deschise către schimbare decât în trecut, către transparentizarea relației cu consumatorii și, deci, dornice să se implice în procese de digitalizare complexe. Ne bucurăm că avem ocazia, datorită soluțiilor și serviciilor pe care le oferim, să sprijinim organizații financiare de prestigiu să parcurgă această revoluție tehnologică ”, afirmă Adrian Blidăruș, CEO al grupului Softelligence.
Pe termen scurt, planurile de dezvoltare ale companiei includ inclusiv angajarea a peste 100 de specialiști până la finalul acestui an. În prezent, Softelligence are 270 de angajați.
“În ciuda tendinței globale anunțate de marii giganți tech, la Softelligence vom avea deschise constant, pe tot parcursul anului, un număr de noi poziții atât pentru centrele de dezvoltare software din România, la București și Craiova, cât și extern, în Macedonia, la Skopje și în Marea Britanie, la Londra. În acest moment, căutăm în special Java Developers și Data Engineers dar, pe viitor, preconizăm că vom deschide roluri pentru .NET, Big Data, Data Science, Python și machine learning”, precizează Andreea Făsui, Head of People în cadrul Softelligence.
Mai mult, Softelligence a fost recompensată recent cu premiul eFinance la categoria e-Technology and Consultancy pentru crearea și dezvoltarea unui centru european de excelență în consultanță și transformare digitală dar și pentru extinderea operațiunilor companiilor cu noi filiale europene în 2022. Compania este de asemenea un partener tradițional pentru tehnologie și consultanță al sectorului serviciilor bancare și de asigurări, Softelligence contribuind în 2022 la lansarea sucursalei TBI Bank în Grecia în mai puțin de șase luni de la demararea proiectului. Momentan, compania derulează un proiect de regândire a experienței clienților pentru linia de asigurări de sănătate a Omniasig Vienna Insurance Group.
Dezvoltarea și implicit creșterea semnalată mai sus s-a datorat în primul rând proiectelor de transformare digitală, de dezvoltare de software și de data analytics care au fost livrate atât pe plan local, cât și unor clienți din Statele Unite și Marea Britanie.
„În ultimii trei ani, băncile, companiile de asigurare și alte organizații financiare non-bancare au înțeles că deși natura activității lor implică în principal minimizarea riscului de orice fel, lucru care de cele mai multe ori are un efect important asupra vitezei cu care adoptă schimbări, cerințele clienților pe care îi servesc, ca orice altă entitate comercială, sunt în continuă schimbare și transformare în special în zona digitală și nu pot fi ignorate. Astfel, companiile se arată mult mai deschise către schimbare decât în trecut, către transparentizarea relației cu consumatorii și, deci, dornice să se implice în procese de digitalizare complexe. Ne bucurăm că avem ocazia, datorită soluțiilor și serviciilor pe care le oferim, să sprijinim organizații financiare de prestigiu să parcurgă această revoluție tehnologică ”, afirmă Adrian Blidăruș, CEO al grupului Softelligence.
Pe termen scurt, planurile de dezvoltare ale companiei includ inclusiv angajarea a peste 100 de specialiști până la finalul acestui an. În prezent, Softelligence are 270 de angajați.
“În ciuda tendinței globale anunțate de marii giganți tech, la Softelligence vom avea deschise constant, pe tot parcursul anului, un număr de noi poziții atât pentru centrele de dezvoltare software din România, la București și Craiova, cât și extern, în Macedonia, la Skopje și în Marea Britanie, la Londra. În acest moment, căutăm în special Java Developers și Data Engineers dar, pe viitor, preconizăm că vom deschide roluri pentru .NET, Big Data, Data Science, Python și machine learning”, precizează Andreea Făsui, Head of People în cadrul Softelligence.
Mai mult, Softelligence a fost recompensată recent cu premiul eFinance la categoria e-Technology and Consultancy pentru crearea și dezvoltarea unui centru european de excelență în consultanță și transformare digitală dar și pentru extinderea operațiunilor companiilor cu noi filiale europene în 2022. Compania este de asemenea un partener tradițional pentru tehnologie și consultanță al sectorului serviciilor bancare și de asigurări, Softelligence contribuind în 2022 la lansarea sucursalei TBI Bank în Grecia în mai puțin de șase luni de la demararea proiectului. Momentan, compania derulează un proiect de regândire a experienței clienților pentru linia de asigurări de sănătate a Omniasig Vienna Insurance Group.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall