Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
Data publicarii: 31-01-2025 | Finante-BanciBanca Transilvania (BT) a obținut pentru al șaselea an consecutiv ratingul maxim VEKTOR, reflectând standardele înalte ale comunicării sale cu investitorii și acționarii. Aurel Bernat, Director Executiv Instituții Financiare și Relații Investitori, subliniază că relația BT cu acționarii merge dincolo de cifre, fiind despre consolidarea unei comunități care apreciază performanțele și planurile de viitor ale băncii.
În 2024, BT a accelerat comunicarea multi-channel și multimedia, transformând pagina dedicată Relațiilor cu Investitorii într-o platformă complexă de informare. Aici, utilizatorii pot accesa rezultate financiare, evoluția acțiunilor TLV, raportări și prezentări financiare, dar și mesajele transmise de top management. Banca organizează și evenimentul anual Investor Day, care în ediția din 2024 a reunit aproape 150 de participanți din zece țări, oferindu-le investitorilor o perspectivă detaliată asupra traiectoriei de creștere a Grupului Banca Transilvania.
BT continuă să fie un jucător strategic pe piața financiară, fiind prima bancă românească listată la Bursa de Valori București, cu un capital majoritar românesc de 78% și peste 66.300 de acționari. Prin comunicare transparentă și inițiative dedicate, banca își propune să rămână un partener de încredere pentru investitori și să-și consolideze poziția ca lider pe piața locală.
În 2024, BT a accelerat comunicarea multi-channel și multimedia, transformând pagina dedicată Relațiilor cu Investitorii într-o platformă complexă de informare. Aici, utilizatorii pot accesa rezultate financiare, evoluția acțiunilor TLV, raportări și prezentări financiare, dar și mesajele transmise de top management. Banca organizează și evenimentul anual Investor Day, care în ediția din 2024 a reunit aproape 150 de participanți din zece țări, oferindu-le investitorilor o perspectivă detaliată asupra traiectoriei de creștere a Grupului Banca Transilvania.
BT continuă să fie un jucător strategic pe piața financiară, fiind prima bancă românească listată la Bursa de Valori București, cu un capital majoritar românesc de 78% și peste 66.300 de acționari. Prin comunicare transparentă și inițiative dedicate, banca își propune să rămână un partener de încredere pentru investitori și să-și consolideze poziția ca lider pe piața locală.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online