Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei

Data publicarii: 07-05-2025 | Auto
Startup-ul românesc Sales Partner, specializat în digitalizarea operațiunilor dealerilor auto, își propune să atragă o finanțare de un milion de euro în a doua parte a anului 2025, vizând extinderea pe piețele europene, în special în Marea Britanie, Germania și Cehia. Fondatorii, Felicia și Sorin Bârsan, alături de Mihai Turcu, își stabilesc obiective ambițioase: atingerea unui venit lunar recurent de 125.000 de euro și generarea a 20% din venituri din afara României. Compania mizează pe potențialul recentului modul de service, care ar putea dubla veniturile și accelera scalarea în afara pieței locale.

Sales Partner este o soluție enterprise completă, care integrează funcționalități de tip CRM și ERP dedicate sectorului auto. Platforma permite captarea automată a lead-urilor, alocarea inteligentă a acestora, generarea de documente, gestionarea stocurilor și programarea test drive-urilor, dar și furnizarea de informații post-vânzare către clienți. Compania deservește în prezent 27 de clienți activi, care operează în total 65 de locații de vânzare și service.

Fondată ca un spin-off al companiei IT Unit Vision în februarie 2023, Sales Partner a beneficiat de o investiție inițială de 400.000 de euro din partea fondatorilor, urmată de o rundă de finanțare de 250.000 de euro din partea Fortech Investments. În 2024, startup-ul a mai obținut o rundă bridge de 250.000 de euro, menită să sprijine tranziția către piețele internaționale și adaptarea soluției la cerințele locale. Compania este alumni al programului Startup Reaktor, cu susținerea ROTSA, Techcelerator și EIT Digital.

Pentru a-și consolida prezența internațională, managementul își propune să atragă minimum cinci clienți noi din Europa în 2025, care să contribuie cu cel puțin 25.000 de euro lunar la veniturile recurente. Negocierile cu potențiali parteneri din cele trei piețe țintă sunt deja în stadii avansate. Dacă planurile de extindere se concretizează, Sales Partner se profilează ca o soluție scalabilă într-un segment de nișă în plină tranziție digitală, unde eficiența operațională și automatizarea devin factori-cheie de diferențiere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro: