Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
Data publicarii: 07-05-2025 | AutoStartup-ul românesc Sales Partner, specializat în digitalizarea operațiunilor dealerilor auto, își propune să atragă o finanțare de un milion de euro în a doua parte a anului 2025, vizând extinderea pe piețele europene, în special în Marea Britanie, Germania și Cehia. Fondatorii, Felicia și Sorin Bârsan, alături de Mihai Turcu, își stabilesc obiective ambițioase: atingerea unui venit lunar recurent de 125.000 de euro și generarea a 20% din venituri din afara României. Compania mizează pe potențialul recentului modul de service, care ar putea dubla veniturile și accelera scalarea în afara pieței locale.
Sales Partner este o soluție enterprise completă, care integrează funcționalități de tip CRM și ERP dedicate sectorului auto. Platforma permite captarea automată a lead-urilor, alocarea inteligentă a acestora, generarea de documente, gestionarea stocurilor și programarea test drive-urilor, dar și furnizarea de informații post-vânzare către clienți. Compania deservește în prezent 27 de clienți activi, care operează în total 65 de locații de vânzare și service.
Fondată ca un spin-off al companiei IT Unit Vision în februarie 2023, Sales Partner a beneficiat de o investiție inițială de 400.000 de euro din partea fondatorilor, urmată de o rundă de finanțare de 250.000 de euro din partea Fortech Investments. În 2024, startup-ul a mai obținut o rundă bridge de 250.000 de euro, menită să sprijine tranziția către piețele internaționale și adaptarea soluției la cerințele locale. Compania este alumni al programului Startup Reaktor, cu susținerea ROTSA, Techcelerator și EIT Digital.
Pentru a-și consolida prezența internațională, managementul își propune să atragă minimum cinci clienți noi din Europa în 2025, care să contribuie cu cel puțin 25.000 de euro lunar la veniturile recurente. Negocierile cu potențiali parteneri din cele trei piețe țintă sunt deja în stadii avansate. Dacă planurile de extindere se concretizează, Sales Partner se profilează ca o soluție scalabilă într-un segment de nișă în plină tranziție digitală, unde eficiența operațională și automatizarea devin factori-cheie de diferențiere.
Sales Partner este o soluție enterprise completă, care integrează funcționalități de tip CRM și ERP dedicate sectorului auto. Platforma permite captarea automată a lead-urilor, alocarea inteligentă a acestora, generarea de documente, gestionarea stocurilor și programarea test drive-urilor, dar și furnizarea de informații post-vânzare către clienți. Compania deservește în prezent 27 de clienți activi, care operează în total 65 de locații de vânzare și service.
Fondată ca un spin-off al companiei IT Unit Vision în februarie 2023, Sales Partner a beneficiat de o investiție inițială de 400.000 de euro din partea fondatorilor, urmată de o rundă de finanțare de 250.000 de euro din partea Fortech Investments. În 2024, startup-ul a mai obținut o rundă bridge de 250.000 de euro, menită să sprijine tranziția către piețele internaționale și adaptarea soluției la cerințele locale. Compania este alumni al programului Startup Reaktor, cu susținerea ROTSA, Techcelerator și EIT Digital.
Pentru a-și consolida prezența internațională, managementul își propune să atragă minimum cinci clienți noi din Europa în 2025, care să contribuie cu cel puțin 25.000 de euro lunar la veniturile recurente. Negocierile cu potențiali parteneri din cele trei piețe țintă sunt deja în stadii avansate. Dacă planurile de extindere se concretizează, Sales Partner se profilează ca o soluție scalabilă într-un segment de nișă în plină tranziție digitală, unde eficiența operațională și automatizarea devin factori-cheie de diferențiere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște