Marile companii au alocat, in 2006, in medie, 70.000 de euro pentru serviciile de PR
Data publicarii: 28-02-2007 | Afaceri![](http://www.banknews.ro/poze2/9239.jpg)
Pentru aproximativ 30% dintre respondenti activitatile de relatii publice sunt asimilate planului de marketing, in timp ce 38% dintre acestia considera ca activitatile de PR reprezinta o parte a planului general de afaceri.
De asemenea, studiul arata ca in aproape 63% din situatii decizia de contractare a unei agentii de relatii publice revine managementului de varf.
Potrivit datelor furnizate de CCRP, doar aproximativ 35% din companiile intervievate au compartimente distincte de relatii publice, iar in aproape 53% din cazuri activitatile de relatii publice intra in atributiile departamentului de marketing. Studiul mai arata ca aproape 35% din companii folosesc comunicarea corporativa, iar 13,7% folosesc doar comunicarea de marketing.
Reprezentantii Clubului Companiilor de Relatii Publice spun, in interpretarea datelor cercetarii, ca sumele folosite pentru dezvoltarea serviciilor de relatii publice nu ofera o imagine corecta a bugetelor alocate PR-ului. Acest lucru se intampla pentru ca in studiu nu au fost precizate activitatile pe care o companie le intreprinde si care pot fi definite ca activitati de PR.
Cercetarea a fost realizata de Clubul Companiilor de Relatii Publice si de compania Daedalus Consulting in perioada noiembrie 2006 - ianuarie 2007. Datele au fost colectate prin interviuri telefonice realizate cu cei mai importanti 200 de investitori si de advertiseri din Romania.
Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP) este o asociatie non-profit, infiintata in 2003. CCRP reuneste zece companii de relatii publice din Romania: 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communication, Ogilvy PR Worldwide, Perfect Ltd., PRAIS Corporate Communication, Premium Communication si The Practice.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale