Veniturile Vodafone au crescut cu 28% fata de anul financiar 2005-2006
Data publicarii: 29-05-2007 | AfaceriVodafone Romania a inregistrat 1.570.000 de clienti noi in anul fiscal 2006 - 2007, ajungand la un numar total de 7.954.000 de clienti, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In trimestrul incheiat la 31 martie 2007, Vodafone Romania si-a suplimentat baza de clienti cu 237.000. Fata de anul fiscal 2005 - 2006, baza de clienti Vodafone Romania a crescut cu 24,6 %.
Veniturile din servicii au crescut cu 29,3% in ultimul an, ajungand la un total de 1,304 miliarde USD (1,012 miliarde Euro) in anul financiar 2006 - 2007, in timp ce veniturile totale au atins 1,369 miliarde USD (1,062 miliarde euro), reprezentand o crestere de 28% fata de anul financiar 2005 - 2006.
"Suntem foarte multumiti de rezultatele financiare puternice pe care le-am realizat in ultimul an fiscal. Si in acest an, Vodafone Romania s-a numarat printre diviziile cu cea mai mare crestere din Grupul Vodafone, in ceea ce priveste veniturile si numarul de noi clienti. Pe piata locala, Vodafone este din nou operatorul cu cea mai rapida crestere, majorandu-si veniturile din servicii cu aproape 30% in ultimul an financiar. Vom continua sa fim primii care aduc pe piata romaneasca produse si servicii inovative si cele mai bune oferte pentru clientii nostri", a spus Liliana Solomon, Presedinte si Chief Executive Officer Vodafone Romania.
EBITDA (Profitul Operational Inainte de Dobanzi, Taxe, Depreciere si Amortizare) a atins valoarea de 643,7 milioane USD, fata de 510,5 milioane USD in anul fiscal 2005 - 2006, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 26%. EBITDA ca procent din venituri a fost de 47% in acest an.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a atins valoarea de 15,1 USD la sfarsitul lunii martie 2007, fata de 14,9 USD, la sfarsitul lunii martie 2006.
Clientii serviciilor pe baza de abonament reprezentau 33,8% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite 66,2%.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025