83.000 de dolari pe an din purtat tricouri inscriptionate
Data publicarii: 09-11-2009 | MediaA ramane fara loc de munca nu este intotdeauna un lucru atat de grav pe cat pare la prima vedere. Un fost specialist in marketing din Florida a fost nevoit sa gaseasca rapid o solutie pentru a face fata cheltuielilor lunare dupa ce compania la care lucra a dat faliment, scrie Reuters.
Raspunsul gasit de acesta a fost infiintarea prorpiei firme de marketing, insa pe baza unui concept cu totul aparte. Jason Sadler, proprietarul www.iwearyourshirt.com, castiga cu mult peste salariul mediu din America purtand tricouri inscriptionate cu reclame comandate de companii.
Sistemul sau de promovare este extrem de simplu. In fiecare zi poarta un tricou inscriptionat cu logoul, numele sau mesajul companiei, iar pentru a obtine o vizibilitate maxima se plimba prin locurile aglomerate din oras. In plus, in timpul plimbarilor isi face cateva fotografii pe care le posteaza ca profil pe retelele sociale online.
Ingenios este nu doar modelul de marketing, ci si metoda de stabilire a tarifului. Pretul pentru o zi de reclama pleaca de la 1 dolar, pentru prima zi a anului, si ajunge la 365 dolari, corespunzator zilei de 31 decembrie.
Daca in fiecare zi are o comanda de reclama, se ajunge la un venit de 67.000 dolari la care se adauga sponzorizari lunare de 1.500 dolari. Profitul total ajunge la aproape 85.000 dolari pe an, in conditiile in care venitul mediu in SUA este de 32.000 dolari.
Sadler se gandeste deja la largirea afacerii prin angajarea altor persoane care sa poarte tricouri in zonele intens circulate din marile orase.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri