O banca japoneza incurajeaza angajatii sa se reproduca
Data publicarii: 20-11-2009 | DiverseAngajatii uneia dintre cele mai mari banci din Japonia, Mitsubishi UFJ, sunt incurajati de patron sa plece mai devreme de la serviciu pentru a se duce acasa "sa se inmulteasca". Acestia au primit e-mailuri din partea conducerii in care li se spunea sa plece acasa cu doua ore mai devreme si sa petreaca timpul cu partenerul de viata pentru a-si regasi pasiunea din cuplu. Campania dureaza o saptamana si are ca scop apropierea cuplurilor pentru rezolvarea problemei natalitatii.
Cu toate acestea, unii analisti sunt de parere ca este prea tarziu, deoarece populatia Japoniei scade mai rapid decat oricare alta. Guvernul japonez a incercat si el sa incurajeze familiile sa aiba copii, oferind salarii mai mari pentru parinti si construind mai multe gradinite pentru ca femeile sa nu renunte la serviciu, dar impactul a fost unul minim. Media este de 1,21 de copii nascuti pentru fiecare femeie nipona, fata de 1,34 in 2007. Daca tendinta va continua, populatia Japoniei va scadea cu 40 de milioane de oameni in urmatorii 50 de ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an