Allianz-Tiriac incearca sa vanda mai multe polite Casco online
Data publicarii: 14-09-2010 | AutoAllianz-Tiriac, cea mai mare companie de asigurari la nivelul anului trecut, incearca sa promoveze asigurarile online, oferindu-le o reducere de 100 de lei clientilor care incheie o asigurare Casco in septembrie prin intermediul site-ului allianzdirect.ro. Reducerea este valabila pentru masinile detinute de persoane fizice, cu exceptia celor care fac obiectul unui contract de leasing.
Site-ul allianzdirect.ro a fost lansat la inceputul anului trecut si vinde, pe langa asigurari Casco, si asigurari RCA (raspundere civila auto obligatorie) si de calatorie.
In ultimele luni asiguratorii au intetit lupta pentru clienti pe piata Casco, lansand diverse promotii si campanii publicitare pentru acest produs. Segmentul Casco se numara printre cele mai afectate de criza, avand o scadere de peste 25%. In trecut, Casco a fost, alaturi de RCA, unul dintre motoarele de crestere a afacerilor asiguratorilor, dar si o sursa de pierderi din cauza daunalitatii ridicate.
Site-ul allianzdirect.ro a fost lansat la inceputul anului trecut si vinde, pe langa asigurari Casco, si asigurari RCA (raspundere civila auto obligatorie) si de calatorie.
In ultimele luni asiguratorii au intetit lupta pentru clienti pe piata Casco, lansand diverse promotii si campanii publicitare pentru acest produs. Segmentul Casco se numara printre cele mai afectate de criza, avand o scadere de peste 25%. In trecut, Casco a fost, alaturi de RCA, unul dintre motoarele de crestere a afacerilor asiguratorilor, dar si o sursa de pierderi din cauza daunalitatii ridicate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an