Allianz-Tiriac incearca sa vanda mai multe polite Casco online
Data publicarii: 14-09-2010 | AutoAllianz-Tiriac, cea mai mare companie de asigurari la nivelul anului trecut, incearca sa promoveze asigurarile online, oferindu-le o reducere de 100 de lei clientilor care incheie o asigurare Casco in septembrie prin intermediul site-ului allianzdirect.ro. Reducerea este valabila pentru masinile detinute de persoane fizice, cu exceptia celor care fac obiectul unui contract de leasing.
Site-ul allianzdirect.ro a fost lansat la inceputul anului trecut si vinde, pe langa asigurari Casco, si asigurari RCA (raspundere civila auto obligatorie) si de calatorie.
In ultimele luni asiguratorii au intetit lupta pentru clienti pe piata Casco, lansand diverse promotii si campanii publicitare pentru acest produs. Segmentul Casco se numara printre cele mai afectate de criza, avand o scadere de peste 25%. In trecut, Casco a fost, alaturi de RCA, unul dintre motoarele de crestere a afacerilor asiguratorilor, dar si o sursa de pierderi din cauza daunalitatii ridicate.
Site-ul allianzdirect.ro a fost lansat la inceputul anului trecut si vinde, pe langa asigurari Casco, si asigurari RCA (raspundere civila auto obligatorie) si de calatorie.
In ultimele luni asiguratorii au intetit lupta pentru clienti pe piata Casco, lansand diverse promotii si campanii publicitare pentru acest produs. Segmentul Casco se numara printre cele mai afectate de criza, avand o scadere de peste 25%. In trecut, Casco a fost, alaturi de RCA, unul dintre motoarele de crestere a afacerilor asiguratorilor, dar si o sursa de pierderi din cauza daunalitatii ridicate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall