GDF SUEZ Energy Romania a vandut obligatiuni de 250 milioane lei
Data publicarii: 24-10-2012 | Bursa
Distribuitorul de gaze naturale GDF SUEZ Energy Romania a atras de pe piata locala de capital 250 milioane lei (54,6 milioane euro) printr-o oferta in care a vandut obligatiuni cu maturitate la cinci ani, cu o dobanda fixa de 7,4% pe an, iar cererea a depasit volumul de titluri oferite.
"Suprasubscrierea a fost una «decenta»", au declarat pentru MEDIAFAX surse din piata de capital.
Astfel, titlurile vor fi alocate pro-rata, in functie de un indice rezultat in urma impartirii numarului de titluri subscrise si de cel al obligatiunilor oferite.
Oferta s-a derulat in perioada 17 - 23 octombrie si a fost intermediata de BRD. Oferta s-a adresat strict investitorilor institutionali.
Titlurile au fost vandute la un pret de 10.000 de lei/obligatiune, egal cu valoarea nominala.
Emisiunea de obligatiuni urmeaza sa fie listata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor