Raiffeisen Bank lanseaza campania Viata Fara Cash
Data publicarii: 25-04-2013 | Finante-Banci
- Premiul cel mare al campaniei "Viata Fara Cash” este un Volkswagen Beetle
- • Campania incepe pe 25 aprilie si se va derula pana la 30 noiembrie 2013
- • Aventura "Viata Fara Cash” poate fi urmarita pe site-ul campaniei sau pe pagina dedicata de Facebook
Raiffeisen Bank continua anul acesta campania "Viata Fara Cash” (prima editie a fost in 2012). Campania urmareste viata unui cuplu tanar, Diana si Andrei, care isi propun sa viziteze locuri inedite din Romania timp de 5 luni, fara a utiliza in calatorie banii cash.
Cuplul isi va stabili obiectivele turistice si traseul prin Romania tinand cont de sugestiile celor care vor scrie pe pagina de facebook a campaniei : www.facebook.com/VIATAFARACASH.
Campania va incepe joi, 25 aprilie, pe site-ul dedicat www.viatafaracash.ro.
"Prin campania "Viata Fara Cash” , Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare - Raiffeisen Online, Smart Mobile, PDF, POS, Plati facturi la ATM, Raiffeisen Direct si SmarTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri” a spus Magda Sandulescu, director Dezvoltare si Implementare Strategie Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
Premiile campaniei VIATA FARA CASH sunt:
- premiul cel mare - o masina Beetle, model nou, produsa de Volkswagen ce se va axcorda prin tragere la sorti utilizatorilor Raiffeisen Bank ce folosesc pe perioada campaniei metodele alternative de plata
- 5 premii constand intr-un weekend intr-un oras din Romania pentru 2 persoane si bani de cheltuiala - 400 euro pe cardul castogatorului. Fiecare premiu se va acorda lunar, garantat, clientului Raiffeisen Bank ce inregistreaza intr-o luna cel mai mare numar de tranzactii folosind metodele alternative de plata
- 5 premii constand intr-un ipad 4 sau un iphone 5 acordat prin tragere la sorti utilizatorilor ce inscriu pe site-ul campaniei puncte turistice din Romania unde se poate plati 'FARA CASH'
- un scuter Vespa acordat prin tragere la sorti in luna septembrie utilizatorilor Raiffeisen Bank ce folosesc metodele alterntive de plata pe perioada verii
Campania "Viata Fara Cash” se va desfasura astfel:
- din 22 aprilie doritorii se pot pre-inscrie in campanie pe site-ul: www.viatafaracash.ro;
- din 25 aprilie se lanseaza campania nationala si utilizatorii se pot inscrie in cursa pentru premii;
- campania se va desfasura in doua etape 25 aprilie - 30 iunie si 1 septembrie -30 noiembrie;
- in perioada vacantelor, iulie -august, campania se va desfasura prin intermediul unei aplicatii de mobil;
Mai multe detalii privind conditiile de participare si premiile oferite gasiti in regulamentul afisat pe site-ul campaniei www.viatafaracash. ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa: www.facebook.com/VIATAFARACASH;
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare