Raiffeisen Bank lanseaza campania Viata Fara Cash
Data publicarii: 25-04-2013 | Finante-Banci
- Premiul cel mare al campaniei "Viata Fara Cash” este un Volkswagen Beetle
- • Campania incepe pe 25 aprilie si se va derula pana la 30 noiembrie 2013
- • Aventura "Viata Fara Cash” poate fi urmarita pe site-ul campaniei sau pe pagina dedicata de Facebook
Raiffeisen Bank continua anul acesta campania "Viata Fara Cash” (prima editie a fost in 2012). Campania urmareste viata unui cuplu tanar, Diana si Andrei, care isi propun sa viziteze locuri inedite din Romania timp de 5 luni, fara a utiliza in calatorie banii cash.
Cuplul isi va stabili obiectivele turistice si traseul prin Romania tinand cont de sugestiile celor care vor scrie pe pagina de facebook a campaniei : www.facebook.com/VIATAFARACASH.
Campania va incepe joi, 25 aprilie, pe site-ul dedicat www.viatafaracash.ro.
"Prin campania "Viata Fara Cash” , Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare - Raiffeisen Online, Smart Mobile, PDF, POS, Plati facturi la ATM, Raiffeisen Direct si SmarTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri” a spus Magda Sandulescu, director Dezvoltare si Implementare Strategie Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
Premiile campaniei VIATA FARA CASH sunt:
- premiul cel mare - o masina Beetle, model nou, produsa de Volkswagen ce se va axcorda prin tragere la sorti utilizatorilor Raiffeisen Bank ce folosesc pe perioada campaniei metodele alternative de plata
- 5 premii constand intr-un weekend intr-un oras din Romania pentru 2 persoane si bani de cheltuiala - 400 euro pe cardul castogatorului. Fiecare premiu se va acorda lunar, garantat, clientului Raiffeisen Bank ce inregistreaza intr-o luna cel mai mare numar de tranzactii folosind metodele alternative de plata
- 5 premii constand intr-un ipad 4 sau un iphone 5 acordat prin tragere la sorti utilizatorilor ce inscriu pe site-ul campaniei puncte turistice din Romania unde se poate plati 'FARA CASH'
- un scuter Vespa acordat prin tragere la sorti in luna septembrie utilizatorilor Raiffeisen Bank ce folosesc metodele alterntive de plata pe perioada verii
Campania "Viata Fara Cash” se va desfasura astfel:
- din 22 aprilie doritorii se pot pre-inscrie in campanie pe site-ul: www.viatafaracash.ro;
- din 25 aprilie se lanseaza campania nationala si utilizatorii se pot inscrie in cursa pentru premii;
- campania se va desfasura in doua etape 25 aprilie - 30 iunie si 1 septembrie -30 noiembrie;
- in perioada vacantelor, iulie -august, campania se va desfasura prin intermediul unei aplicatii de mobil;
Mai multe detalii privind conditiile de participare si premiile oferite gasiti in regulamentul afisat pe site-ul campaniei www.viatafaracash. ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa: www.facebook.com/VIATAFARACASH;
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial