Praktiker investeste 16 milioane euro pentru a ajunge la Galati si Targoviste
Data publicarii: 07-02-2007 | Afaceri
Pe termen mediu, compania are in plan sa dezvolte reteaua existenta in tara astfel incat sa ajunga la peste 30 de magazine. Compania Praktiker Romania si-a propus sa fie prezenta in toate orasele cu peste 120.000 de locuitori.
Praktiker Romania a raportat in prima jumatate a lui 2006 o crestere a vanzarilor de 50 % fata de aceeasi perioada din 2005 , potrivit raportului financiar publicat pe pagina de internet a grupului.
Compania are in prezent aproximativ 2.000 de angajati si detine o suprafata totala de vanzare de peste 100.000 mp. Magazinul din Bucuresti-Voluntari este cel mai mare din retea (aproximativ 8.000 mp), fiind urmat de cel din Bucuresti V Vitan, deschis anul trecut (aproximativ 7.000 mp).
La nivel national, Praktiker Romania detine in prezent cea mai extinsa retea de bricolaj cu 16 magazine specializate, aflate in toate regiunile tarii: Bucuresti (trei centre comerciale), Cluj-Napoca, Ploiesti, Timisoara, Brasovz, Bacau, Oradea, Constanta, Craiova, Arad, Tirgu-Mures, Satu Mare, Braila si Baia Mare.
Primul magazin din retea a fost inaugurat in septembrie 2002, in localitatea Voluntari, judetul Ilfov. Un an mai tarziu, compania a intrat in procesul de extindere cu trei centre comerciale, iar in 2004 a continuat cu alte trei magazine. In 2005, Praktiker Romania a reusit sa inaugureze patru magazine, iar in 2006, cel mai dinamic an de la inceputul activitatii, a adaugat la reteaua existenta cinci centre comerciale noi.
Fondat in 1978, grupul Praktiker detine 341 de magazine in 8 tari din Europa V Germania, Romania, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Turcia, Grecia si Luxemburg. Grupul german se afla in prezent pe locul patru in topul companiilor specializate de pe piata europeana. In urma preluarii companiei Max Bahr Holzhandlung GmbH & Co. KG, la reteaua de magazine a grupului vor fi adaugate alte 77 centre comerciale.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial