Flanco introduce un nou sistem de credit cu o dobanda de 7%
Data publicarii: 09-05-2007 | Finante-BanciRetailerul Flanco ofera, in perioada mai - iunie, un nou produs financiar, "Creditul 007", la care percepe o dobanda de 7% si un comision lunar 0,7% , pentru achizitionarea produselor IT & C, electrice si electronice din reteaua de magazine, a anuntat miercuri, un comunicat al companiei.
Cei care apeleaza la acest tip de credit pot accesa o suma cuprinsa intre 300 si 20.000 lei, precizeaza compania. Creditele sunt oferite prin intermediul partenerului Cetelem. Pentru accesarea noului produs financiar sunt necesare buletinul de identitate sau cartea de identitate si adeverinta de salariu.
"Perioada de vara este una in care se inregistreaza o crestere a cererii pe anumite segmente precum cel de frigorifice si aparate de aer conditionat, astfel ca prin noul produs financiar, Flanco incearca sa raspunda acestei tendinte si sa faciliteze accesul clientilor la acest tip de produse", au declarat reprezentantii Flanco.
Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite.
Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Flamingo detine o cota de piata de 18 %. Principalii jucatori concurenti pe piata de profil sunt Altex, liderul piatei cu o cota de 26% si Domo cu 15%.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online