BRD Finance lanseaza cardul Reader's Digest
Data publicarii: 31-03-2008 | Finante-BanciReader's Digest si BRD Finance au lansat, in premiera pe piata romaneasca, cardul de credit Reader's Digest, un produs financiar destinat in mod exclusiv clientilor editurii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Prin intermediul acestui card, Reader's Digest doreste sa le ofere cititorilor sai, pe de o parte, avantaje in privinta platii produselor comandate si, pe de alta parte, o rezerva de bani mereu la dispozitia lor.
Cardul poate fi accesat pe baza unei documentatii minime - copie BI/CI si adeverinta de salariu sau talon de pensie.
Pentru ca produsul financiar sa fie atractiv atat din punctul de vedere al costurilor, cat si din cel al functionalitatii, Reader's Digest si BRD Finance ofera acest card fara taxa de emitere si fara comision anual de administrare.
Detinatorii cardului Reader's Digest vor putea achita comenzile realizate prin modalitati de plata speciale. Pentru orice achizitie de produse Reader's Digest, clientii beneficiaza de o perioada de gratie de pana la 47 de zile, in care pot achita integral sumele creditate, fara niciun cost suplimentar.
"Cardul de credit Reader's Digest reprezinta o resursa financiara permanenta pentru clientii Reader's Digest, limita de creditare fiind acordata pe viata. Emis pe platforma MasterCard, cardul Reader's Digest le permite posesorilor realizarea de cumparaturi in magazinele tuturor comerciantilor acceptanti MasterCard, achizitii online si retrageri de numerar de la ATM-urile ce afiseaza sigla MasterCard, in tara si in strainatate", se mai precizeaza in comunicat.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI