Dacia Sandero va fi construita in Maroc cu piese trimise din Romania
Data publicarii: 04-06-2009 | AutoDacia Sandero va fi produsa si in Maroc, la Uzina SOMACA din Casablanca, unde mai sunt produse si modelele Logan si Logan MCV, si urmeaza sa fie comercializata cu incepere din 18 iunie, cu trei ani garantie sau 100.000 km, se arata intr-un comunicat al grupului Renault.
Modelul Logan este de trei ani cea mai vanduta masina din Maroc, de la lansare fiind comercializat in 48.000 de unitati, dintre care 14.500 in 2008.
Dacia este a doua marca in preferintele clientilor marocani, avand o cota de piata de 16%, dupa Renault.
Casablanca este a cincea fabrica unde Renault produce Sandero, dupa cele de la Curitiba (Brazilia), Sofasa (Columbia), Pitesti si Rosslyn (Africa de Sud).
La fabrica SOMACA, modelul Sandero va fi asamblat din piese ce sunt trimise in principal din Romania. Un procent de 70% din componentele utilizate la Logan vor fi folosite si pentru Sandero, iar gradul local de integrare este de 40%.
Pentru productia Sandero s-au investit 16 milioane euro in Maroc.
Dacia a vandut, de la lansarea modelului Sandero, in iulie 2008, 76.500 de unitati, in vreme ce, la nivel mondial Renault, a comercializat 140.000 de modele Sandero.
Vehicule bazate pe platforma Logan sunt produse de Renault in opt tari: Romania, Rusia, Maroc, Columbia, Iran, India, Brazilia si Africa de Sud.
Pana in prezent, 1.440.000 de modele din aceasta gama, dintre care 1.300.000 Logan si 140.000 Sandero au fost comercializate in 70 de tari de pe patru continente sub doua marci, Dacia si Renault.
Peste 510.000 vehicule Dacia au fost vandute pe pietele internationale din anul 2004. Din acestea, mai mult de 50% au fost destinate Europei Occidentale.
Modelul Logan a implinit marti 5 ani de la lansarea oficiala, la 2 iunie 2004.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI