Philips ajuta brokerii bursieri sa tranzactioneze rational
Data publicarii: 14-10-2009 | BursaCompania olandeza de produse electrocasnice Philips a lansat un dispozitiv menit sa tempereze avantul si pofta de risc a brokerilor bursieri, atentionandu-i ca risca sa ia decizii irationale, bazate doar pe dorinta de castig rapid, scrie Reuters.
EmoBracelet, numele dat dispozitivului realizat impreuna cu banca olandeza ABN AMRO, depisteaza nivelul de stres al traderilor si daca este depasita o anumita limita ii avertizeaza ca trebuie sa faca o pauza pentru a-si pune gandurile in ordine.
Oficialii Philips au spus ca de multe ori traderii nu actioneaza rational. "Comportamentul lor este influentat de emotii, de lacomie si teama, fapt care le poate afecta abilitatea de a tranzactiona profitabil".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online