Mastercard a investit 200.000 euro in lansarea platformei de educatie financiara EduCard
Data publicarii: 29-11-2009 | Finante-BanciMastercard a investit aproape 200.000 euro in lansarea platformei de educatie financiara EduCard, in scopul familiarizarii utilizatorilor de instrumente financiare cu notiunile uzuale din domeniul financiar-bancar si administrarea finantelor proprii, potrivit unui reprezentant al Mastercard.
"Pot sa spun ca am investiti in lansarea EduCard pana la 200.000 euro si in 2010 vom investi alte cateva sute de mii de euro, pentru dezvoltarea acestui program educational", a declarat Ioana Gorganeanu, director de marketing al MarsterCard Europe.
EduCard ofera informatii despre planificarea cheltuielilor, folosirea cardurilor si a altor instrumente de plata, achitarea taxelor si facturilor, e-commerce si protectie impotriva fraudelor, precum si doua calculatoare online, prin care cei interesati isi vor putea calcula puterea de cumparare, respectiv capacitatea de economisire.
Anul viitor, campania nu va mai fi doar in mediul online, ci va trece "in mediul real", primii vizati fiind studentii, "care sunt la inceput de drum in administrarea finantelor personale si sunt printre cei mai deschisi in accesarea de produse bancare", potrivit reprezentantilor Mastercard.
EduCard este un proiect pilot pentru Romania, ce ar putea fi extins ulterior si in alte tari din regiune, precum Bulgaria, Serbia, Bosnia-Hertegovina, Muntenegru, Macedonia, Albania, Kosovo si Republica Moldova.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI