Clientii COSMOTE Romania au generat in roaming un trafic de date mobile de 2,5 ori mai mare decat anul trecut
Data publicarii: 26-09-2011 | IT&C
Clientii COSMOTE Romania au inceput sa foloseasca tot mai mult serviciile de date mobile atunci cand calatoresc peste hotare, datorita tarifelor corect dimensionate si pachetelor avantajoase. Astfel, traficul de date mobile in roaming a crescut cu 164% in perioada mai-august 2011, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
De asemenea, utilizatorii au vorbit in roaming cu 13% mai multe minute si au trimis cu 11% mai multe SMS-uri in cursul perioadei mentionate, demostrand ca au comunicat mai intens in aceasta perioada si au acordat mai mult timp pentru a-i asculta pe cei dragi sau pe partenerii de business, cat au fost plecati departe de casa.
Anul acesta, COSMOTE Romania a introdus noi destinatii pentru serviciul Roaming Plus: Bosnia Hertegovina, Maroc, Singapore, Pakistan, Rusia, Indonezia, India, Tailanda, Afganistan. Serviciul 3G a fost lansat in peste 20 de retele, dintre care 7 sunt noi: Singapore, Tunisia, Liechtenstein, Indonezia, Letonia, Japonia si Coreea de Sud.
Tarile preferate de catre turistii romani au fost, si vara aceasta, Italia, Germania, Grecia, Spania, Ungaria si Bulgaria, potrivit datelor companiei legate de roaming. Incepand din 1 iulie 2011, in conformitate cu reglementarile Uniunii Europene, COSMOTE Romania a redus tarifele in roaming cu 10,3% pentru apeluri de voce originate din tari membre ale Uniunii Europene si cu 26,7% pe cele pentru apelurile primite in spatiul UE. Toti clientii COSMOTE, atat cei abonati cat si utilizatorii de cartela preplatita, au beneficiat de tarifele Roaming Avantaj de 0,35 euro/minut (fara TVA) pentru apeluri initiate, respectiv 0.11 euro/minut (fara TVA) pentru apeluri primite in tarile UE.
Clientii COSMOTE, atat abonati cat si prepaid, pot folosi serviciile de roaming in 164 de tari din toata lumea, prin intermediul a 370 de retele de telefonie. Pentru utilizatorii de prepaid, serviciul Roaming Plus este valabil in 88 de retele din 49 de tari, in timp ce serviciul Roaming One este disponibil in toate celelalte retele si tari. In acealasi timp, serviciul de date in roaming este disponibil in 61 de tari, prin intermediul a 146 parteneri, iar serviciul 3G este disponibil in 48 de tari, la 84 de parteneri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI