Wizrom cauta manageri de vanzari pentru ofensiva din 2014
Data publicarii: 10-07-2013 | HR/CariereWizrom Software, compania cu cel mai mare numar de clienti ERP in Romania, a demarat o noua campanie de extindere a fortei de vanzari anticipand o crestere a pietei de software si servicii in cursul anului 2014.
Wizrom cauta sa angajeze manageri de vanzari cu experienta pe piata de solutii de business pentru management, de gestiune a relatiei cu clientii, de automatizare a fortei de vanzari - ERP, CRM, SFA etc. Criteriile de baza in selectarea candidatilor pentru un loc in echipa de vanzari a Wizrom Software sunt experienta, cunoasterea principiilor de business, capacitatea de a relationa si intelege necesitatile clientilor, aptitudini de negociator.
"In ultima perioada am incheiat parteneriate cu mai multe companii internationale, precum Infor, IBM, Compuware, ceea ce inseamna ca si portofoliul nostru de solutii este mai mare. In acelasi timp, avem o cerere in crestere de la potentiali clienti. Pe de alta parte, am inceput de acum pregatirea pentru 2014, un an ce ar putea fi marcat de o revenire a pietei de solutii de business”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.
Procesul de recrutare pentru pozitiile de manager de vanzari in domeniul software si servicii dureaza in medie trei luni de zile si implica utilizarea tuturor canalelor de strangere de informatii: recomandari, agentii de recrutare, postarea de anunturi online etc. LinkedIn este una din sursele de referinta pentru recrutorii de la Wizrom, alaturi de orice alt canal de comunicare si prezentare din social media.
Wizrom ofera viitorilor angajati in domeniul vanzarilor bonusuri pentru atingerea si depasirea obiectivelor cu pana la 40% mai mari, in medie, decat in 2008, de exemplu, inainte de schimbarea contextului economic
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI