Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti - Lansarea editiei 2013-2014
Data publicarii: 27-09-2013 | MediaFundatia Euromonitor pentru Excelenta, cu sprijinul Agentiei AD Media Consult, anunta continuarea programului Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti prin lansarea editiei 2013-2014.
Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti reprezinta un program de incurajare si facilitare a pregatirii profesionale si se adreseaza jurnalistilor care doresc sa capete o expertiza profesionala in problematica europeana. Acest program ii ajuta pe participanti sa aprofundeze intelegerea tematicilor legate de Uniunea Europeana, cadrul de reglementare, functionarea institutiilor, relationarea intre Statele Membre, precum si maniera in care este abordata problematica europeana de catre media occidentala.
Programul "Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti” cuprinde trei etape de pregatire profesionala:
- - un training specializat, sustinut in Romania de catre specialisti in relatii europene;
- - o calatorie de studii de o saptamana, la Bruxelles, pe durata careia jurnalistii vor avea ocazia sa se intalneasca si sa discute cu oficiali ai Uniunii Europene;
- - stagii de pregatire profesionala, timp de trei saptamani, in cadrul unor prestigioase organizatii de presa europene.
La incheierea fiecarei faze sunt selectati jurnalistii care vor participa la faza urmatoare.
Si la editia 2013-2014 sunt asteptati sa aplice la programul de Burse Europene JTI atat jurnalisti din Romania, cat si din Republica Moldova, din presa scrisa, radio, TV si on-line, specializati in domeniile social, politic si economic, care trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ urmatoarele conditii:
- Experienta profesionala de minim 3 ani
- Varsta de pana in 35 de ani
- Abilitati de comunicare in limba engleza (cunoasterea limbii franceze reprezinta un avantaj)
Dosarul de inscriere va cuprinde:
- Curriculum Vitae
- Formular de inscriere disponibil pe site-ul Fundatiei Euromonitor pentru Excelenta (www.euromonitor.ro)
- Fotografie color tip pasaport
- Portofoliu (trei materiale de presa relevante pentru domeniile enuntate)
- Trei scrisori de recomandare, de preferinta una de la superiorul direct sau managerul institutiei la care lucreaza.
Data limita de depunere a dosarelor de inscriere este 10 OCTOMBRIE 2013 (inclusiv), toate inscrierile avand mentiunea « Pentru Bursele Europene JTI ».
Preselectia candidatilor se va face pe baza dosarului de inscriere, iar selectia pe baza unui interviu.
Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti a fost lansat in 2007, anul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, ca o continuare a programului de stagii initiat de National Forum Foundation/Freedom House in anii '90, cu sprijinul Guvernului SUA, iar ulterior, incepand cu anul 2000, cu finantarea JTI.
Inca de la inceput, obiectivul programului a fost dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor tinerilor jurnalisti, prin expunere la realitatile democratiilor dezvoltate, imersiune in medii culturale diverse si practica profesionala specializata, mai intai in Statele Unite, iar ulterior la Bruxelles.
Dosarele de inscriere se vor depune la: Ad Media Consult srl,
Adresa: Str. Erou Iancu Nicolae, nr.103, vila I-2 Voluntari, jud. Ilfov, cod postal 077190
Persoana de contact: Irina Apostol, Tel : 0721201559, fax : 0318164770
e-mail: irina.apostol@admediaconsult.ro
Documentatia electronica se va trimite la adresa: burse@euromonitor.ro
Pentru detalii suplimentare va puteti adresa Fundatiei Euromonitor pentru Excelenta, la adresa: Calea Floreasca, nr. 167, et.4, sector 1, Bucuresti;
Tel: +40 731351301 / Fax: +4021 211 66.41
e-mail: burse@euromonitor.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online