CEC Bank lanseaza serviciul de Phone Banking - TeleCEC
Data publicarii: 25-10-2013 | Finante-BanciContinuand politica de diversificare a portofoliului de produse si servicii, CEC Bank lanseaza serviciul de Phone Banking - TeleCEC, dedicat clientilor persoane fizice. TeleCEC faciliteaza accesul clientilor la produsele si serviciile bancii prin utilizarea telefonului drept canal alternativ de acces de la distanta.
Accesul la Serviciul TeleCEC se face prin apelarea numarului de telefon 004 021 211 11 11, taxabil in regim normal, in functie de furnizorul de telefonie. Serviciul este disponibil pentru clienti de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-19.00.
Apeland Serviciul TeleCEC, clientii CEC Bank au acces, prin intermediul operatorilor, la urmatoarele operatiuni bancare:
- plati intrabancare si interbancare in lei catre conturile proprii sau ale altor titulari;
- plati in lei catre Trezoreria Statului;
- plati facturi catre furnizorii de utilitati;
- plati intrabancare si interbancare in valuta;
- constituire si lichidare depozite;
- operatiuni de schimb valutar la curs ferm.
Serviciul TeleCEC este accesibil tuturor clientilor CEC Bank care au semnat un contract in acest sens si care detin un cont curent in lei deschis la banca. Pentru accesarea serviciului, clientii trebuie sa comunice telefonic un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de banca (digipass sau token sub forma de card bancar) si sa cunoasca raspunsurile la intrebarile de securitate.
"Prin lansarea serviciului TeleCEC, CEC Bank face un nou pas inainte pe segmentul serviciilor bancare derulate prin canale alternative. Avantajele oferite clientilor sunt mai mult decat evidente: economie de timp, accesibilitate, disponibilitate si, nu in ultimul rand, costuri minime - tranzactii intrabancare gratuite si comisioane in cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile bancii pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI