PayU: Luna decembrie se afla in top 3 luni in care romanii fac cele mai multe cumparaturi online
Data publicarii: 19-01-2018 | EconomieLuna decembrie se afla în top 3 luni în care românii fac cele mai multe cumparaturi online, pe primul loc fiind luna noiembrie, marcata de evenimentul Black Friday, iar pe locul doi luna martie, luna femeii, potrivit unui comunicat de presa al PayU, un furnizor global de servicii de plata pentru companii.
În total, în sistemul PayU, s-au realizat aproximativ 951.000 de tranzactii online în valoare de peste 246 milioane de lei.
"Este mai simplu, mai rapid si mai sigur sa platesti online, iar acest lucru s-a vazut din nou la finalul anului, când românii au cumparat online de aproximativ 8 milioane de lei pe zi. Acest lucru ne indica faptul ca promotiile si achizitiile contextualizate definesc comportamentul de cumparare al românilor în online", declara Marius Costin, Country Manager PayU România.
Cel mai scump cos online de cumparaturi a ajuns la 75.000 lei (asigurari), urmat pe locul al doilea de o tranzactie în valoare de 62.000 lei pentru licente antivirus si, pe locul al treilea, de o tranzactie de 49.000 lei pentru achizitie aur.
Potrivit comunicatului, 8 din 10 persoane care cumpara online aleg plata cu cardul, având o valoare medie a cosului de cumparaturi de aproximativ 260 lei.
"Cardurile cu rate câstiga din ce în ce mai mult teren. În luna decembrie, în sistemul PayU România, 2 din 10 cumparatori online au platit folosind un card cu rate. Metoda de plata aleasa este si un indicator al comportamentului de consum în online: valoarea medie a cosului de cumparaturi platit în rate a fost de aproximativ trei ori mai mare comparativ cu o plata integrala cu cardul, ajungând la peste 630 lei", a adagat Marius Costin, Country Manager PayU România.
În luna decembrie, 50% dintre platile înregistrate din alte tari în magazinele online din România s-au îndreptat catre bilete de avion, urmate de servicii telecom (14%).
PayU este un furnizor global de servicii de plata pentru companii. Compania este lider pe pietele din Europa Centrala si de Est si proceseaza tranzactii pentru comercianti precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.
În România, PayU lucreaza cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days si altii.
La nivel global, PayU Group opereaza în 17 tari pe patru continente pentru sute de mii de comercianti si este detinut de Naspers, o companie multinationala originara din Africa de Sud, cu operatiuni în media si servicii online.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI