Patria Bank lansează o nouă platformă modernă de internet și mobile banking
Data publicarii: 02-10-2019 | Finante-BanciPatria Bank a lansat Patria Online, o nouă platformă modernă de Internet și mobile banking disponibilă clienților băncii începând cu luna septembrie a acestui an (2019). Este o platformă digitală care beneficiază de un design nu doar modern ci și simplu și ușor de parcurs, aliniată la cele mai noi standarde europene în domeniul securității datelor personale, răspunzând în același timp și noii directive de plăți PSD II.
Patria Online dispune și de o aplicație dedicată pentru clienții care vor să acceseze sistemul prin intermediul telefoanelor inteligente (smartphone), Patria Mobile Banking. Este vorba despre o aplicație disponibilă tuturor persoanelor fizice care prin intermediul acesteia, vor avea acces nelimitat, non-stop la conturi, precum și un control îmbunătățit asupra bugetului și economiilor proprii, prin construirea de depozite direct prin intermediul platformei.
“ În Patria Bank vedem digitalizarea drept un instrument prin care putem oferi servicii mai bune clientului, pentru a-i salva timp: timp în accesarea de servicii și timp în tranzacționare. “ Aici” şi “acum” au devenit tot mai importante pentru client. Nivelul de digitalizare va determina pe viitor gradul de competitivitate al băncilor, ceea ce este o provocare și o oportunitate în același timp. Facem continuu pași în direcția digitalizării și îmbunătățirii soluțiilor oferite clienților, concomitent cu automatizarea de procese interne.”, spune Valentin Vancea, Director General Adjunct, Patria Bank.
Aplicațiile Patria Online sunt deja disponibile, mare parte din clienți accesandu-le deja de pe dispozitivele personale conectate la Internet. Noua Patria Online înlocuiește astfel vechea platformă similară, oferind clienților un nivel superior de interacțiune cu banca, funcționalități suplimentare și un grad sporit de siguranță și mobilitate.
Pe viitor, Patria Bank își propune dezvoltarea de noi aplicații similare, unele dintre acestea având menirea de a diversifica și simplifica interacțiunea clienților cu instituția financiară.
Patria Online dispune și de o aplicație dedicată pentru clienții care vor să acceseze sistemul prin intermediul telefoanelor inteligente (smartphone), Patria Mobile Banking. Este vorba despre o aplicație disponibilă tuturor persoanelor fizice care prin intermediul acesteia, vor avea acces nelimitat, non-stop la conturi, precum și un control îmbunătățit asupra bugetului și economiilor proprii, prin construirea de depozite direct prin intermediul platformei.
“ În Patria Bank vedem digitalizarea drept un instrument prin care putem oferi servicii mai bune clientului, pentru a-i salva timp: timp în accesarea de servicii și timp în tranzacționare. “ Aici” şi “acum” au devenit tot mai importante pentru client. Nivelul de digitalizare va determina pe viitor gradul de competitivitate al băncilor, ceea ce este o provocare și o oportunitate în același timp. Facem continuu pași în direcția digitalizării și îmbunătățirii soluțiilor oferite clienților, concomitent cu automatizarea de procese interne.”, spune Valentin Vancea, Director General Adjunct, Patria Bank.
Aplicațiile Patria Online sunt deja disponibile, mare parte din clienți accesandu-le deja de pe dispozitivele personale conectate la Internet. Noua Patria Online înlocuiește astfel vechea platformă similară, oferind clienților un nivel superior de interacțiune cu banca, funcționalități suplimentare și un grad sporit de siguranță și mobilitate.
Pe viitor, Patria Bank își propune dezvoltarea de noi aplicații similare, unele dintre acestea având menirea de a diversifica și simplifica interacțiunea clienților cu instituția financiară.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI