Patria Bank lansează o nouă platformă modernă de internet și mobile banking
Data publicarii: 02-10-2019 | Finante-BanciPatria Bank a lansat Patria Online, o nouă platformă modernă de Internet și mobile banking disponibilă clienților băncii începând cu luna septembrie a acestui an (2019). Este o platformă digitală care beneficiază de un design nu doar modern ci și simplu și ușor de parcurs, aliniată la cele mai noi standarde europene în domeniul securității datelor personale, răspunzând în același timp și noii directive de plăți PSD II.
Patria Online dispune și de o aplicație dedicată pentru clienții care vor să acceseze sistemul prin intermediul telefoanelor inteligente (smartphone), Patria Mobile Banking. Este vorba despre o aplicație disponibilă tuturor persoanelor fizice care prin intermediul acesteia, vor avea acces nelimitat, non-stop la conturi, precum și un control îmbunătățit asupra bugetului și economiilor proprii, prin construirea de depozite direct prin intermediul platformei.
“ În Patria Bank vedem digitalizarea drept un instrument prin care putem oferi servicii mai bune clientului, pentru a-i salva timp: timp în accesarea de servicii și timp în tranzacționare. “ Aici” şi “acum” au devenit tot mai importante pentru client. Nivelul de digitalizare va determina pe viitor gradul de competitivitate al băncilor, ceea ce este o provocare și o oportunitate în același timp. Facem continuu pași în direcția digitalizării și îmbunătățirii soluțiilor oferite clienților, concomitent cu automatizarea de procese interne.”, spune Valentin Vancea, Director General Adjunct, Patria Bank.
Aplicațiile Patria Online sunt deja disponibile, mare parte din clienți accesandu-le deja de pe dispozitivele personale conectate la Internet. Noua Patria Online înlocuiește astfel vechea platformă similară, oferind clienților un nivel superior de interacțiune cu banca, funcționalități suplimentare și un grad sporit de siguranță și mobilitate.
Pe viitor, Patria Bank își propune dezvoltarea de noi aplicații similare, unele dintre acestea având menirea de a diversifica și simplifica interacțiunea clienților cu instituția financiară.
Patria Online dispune și de o aplicație dedicată pentru clienții care vor să acceseze sistemul prin intermediul telefoanelor inteligente (smartphone), Patria Mobile Banking. Este vorba despre o aplicație disponibilă tuturor persoanelor fizice care prin intermediul acesteia, vor avea acces nelimitat, non-stop la conturi, precum și un control îmbunătățit asupra bugetului și economiilor proprii, prin construirea de depozite direct prin intermediul platformei.
“ În Patria Bank vedem digitalizarea drept un instrument prin care putem oferi servicii mai bune clientului, pentru a-i salva timp: timp în accesarea de servicii și timp în tranzacționare. “ Aici” şi “acum” au devenit tot mai importante pentru client. Nivelul de digitalizare va determina pe viitor gradul de competitivitate al băncilor, ceea ce este o provocare și o oportunitate în același timp. Facem continuu pași în direcția digitalizării și îmbunătățirii soluțiilor oferite clienților, concomitent cu automatizarea de procese interne.”, spune Valentin Vancea, Director General Adjunct, Patria Bank.
Aplicațiile Patria Online sunt deja disponibile, mare parte din clienți accesandu-le deja de pe dispozitivele personale conectate la Internet. Noua Patria Online înlocuiește astfel vechea platformă similară, oferind clienților un nivel superior de interacțiune cu banca, funcționalități suplimentare și un grad sporit de siguranță și mobilitate.
Pe viitor, Patria Bank își propune dezvoltarea de noi aplicații similare, unele dintre acestea având menirea de a diversifica și simplifica interacțiunea clienților cu instituția financiară.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall