Legrand: creștere cu 10% a vânzărilor în 2019 și progres important pe piața produselor conectate
Data publicarii: 25-02-2020 | EconomieGrupul Legrand, unul dintre cei mai importanți specialiști la nivel global în domeniul infrastructurii electrice și digitale, raportează rezultate financiare deosebite pentru anul 2019. Printre realizările de importanță majoră în cadrul grupului se numără astfel o creștere a vânzărilor cu 10,4% până la suma de 6,622 miiarde euro, o creștere organică de +2,6% respetiv o creștere generată de achiziții de 2,2%.
Profitul net al grupului a crescut de asemenea cu 8,2% ajungând în anul 2019 la 834,8 milioane de euro, o creștere cu 63,1 milioane de euro față de anul 2019 favorizată și de mărirea profitului operațional cu 98 milioane de euro dar și de dispariția unor cheltuieli financiare suplimentare în valoare de 16 milioane de euro.
„În 2019, într-un mediu economic plin de provocări, Grupul Legrand a înregistrat performanțe solide care au fost corelate în totalitate cu obiectivele anuale propuse și cu modelul de business centrat pe livrarea de valoare adăugată pentru clienții finali. Grupul și-a continuat eforturile pentru a rămâne un jucător strategic pe piața clădirilor conectate, prin intermediul programului Eliot și al inovațiilor constante, iar strategia companiei s-a dovedit a fi câștigătoare, ceea ce nu poate decât să ne motiveze să continuăm să aducem tehnologii utile în viețile consumatorilor”,a declarat Benoît Coquart, CEO Grup Legrand, despre rezultatele financiare 2019.
Pe durata anuui trecut, au crescut de asemenea cu 29% și vânzările de produse conectate, comparativ cu anul 2018. Acestea reprezintă acum peste 12% din veniturile anuale ale grupului Legrand, mai exact 819 milioane de euro. În acest sens au contribuit din plin succesele înregistrate de soluțiile IoT cu introducerea de interfețe conectate în 28 de noi țări în anul 2019 dar și multiplele lansări de produse și a unor game noi de interfețe precum Valena Next cu Netatmo și Plexo cu Netatmo, sistemul de videointerfon Classe 100x și sistemele de iluminare de urgență.
Grupul Legrand a consemnat o creștere semnificativă și pe plan local, activitățile sale din România înregistrând o dinamică pozitiva în special pe segmentul produselor conectate. Compania se adresează în acest sens atât segmentului de piață rezidențial cât și celui terțiar, lansând în România o serie de produse moderne pentru controlul inteligent al clădirilor.
Profitul net al grupului a crescut de asemenea cu 8,2% ajungând în anul 2019 la 834,8 milioane de euro, o creștere cu 63,1 milioane de euro față de anul 2019 favorizată și de mărirea profitului operațional cu 98 milioane de euro dar și de dispariția unor cheltuieli financiare suplimentare în valoare de 16 milioane de euro.
„În 2019, într-un mediu economic plin de provocări, Grupul Legrand a înregistrat performanțe solide care au fost corelate în totalitate cu obiectivele anuale propuse și cu modelul de business centrat pe livrarea de valoare adăugată pentru clienții finali. Grupul și-a continuat eforturile pentru a rămâne un jucător strategic pe piața clădirilor conectate, prin intermediul programului Eliot și al inovațiilor constante, iar strategia companiei s-a dovedit a fi câștigătoare, ceea ce nu poate decât să ne motiveze să continuăm să aducem tehnologii utile în viețile consumatorilor”,a declarat Benoît Coquart, CEO Grup Legrand, despre rezultatele financiare 2019.
Pe durata anuui trecut, au crescut de asemenea cu 29% și vânzările de produse conectate, comparativ cu anul 2018. Acestea reprezintă acum peste 12% din veniturile anuale ale grupului Legrand, mai exact 819 milioane de euro. În acest sens au contribuit din plin succesele înregistrate de soluțiile IoT cu introducerea de interfețe conectate în 28 de noi țări în anul 2019 dar și multiplele lansări de produse și a unor game noi de interfețe precum Valena Next cu Netatmo și Plexo cu Netatmo, sistemul de videointerfon Classe 100x și sistemele de iluminare de urgență.
Grupul Legrand a consemnat o creștere semnificativă și pe plan local, activitățile sale din România înregistrând o dinamică pozitiva în special pe segmentul produselor conectate. Compania se adresează în acest sens atât segmentului de piață rezidențial cât și celui terțiar, lansând în România o serie de produse moderne pentru controlul inteligent al clădirilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall