Legrand: creștere cu 10% a vânzărilor în 2019 și progres important pe piața produselor conectate
Data publicarii: 25-02-2020 | EconomieGrupul Legrand, unul dintre cei mai importanți specialiști la nivel global în domeniul infrastructurii electrice și digitale, raportează rezultate financiare deosebite pentru anul 2019. Printre realizările de importanță majoră în cadrul grupului se numără astfel o creștere a vânzărilor cu 10,4% până la suma de 6,622 miiarde euro, o creștere organică de +2,6% respetiv o creștere generată de achiziții de 2,2%.
Profitul net al grupului a crescut de asemenea cu 8,2% ajungând în anul 2019 la 834,8 milioane de euro, o creștere cu 63,1 milioane de euro față de anul 2019 favorizată și de mărirea profitului operațional cu 98 milioane de euro dar și de dispariția unor cheltuieli financiare suplimentare în valoare de 16 milioane de euro.
„În 2019, într-un mediu economic plin de provocări, Grupul Legrand a înregistrat performanțe solide care au fost corelate în totalitate cu obiectivele anuale propuse și cu modelul de business centrat pe livrarea de valoare adăugată pentru clienții finali. Grupul și-a continuat eforturile pentru a rămâne un jucător strategic pe piața clădirilor conectate, prin intermediul programului Eliot și al inovațiilor constante, iar strategia companiei s-a dovedit a fi câștigătoare, ceea ce nu poate decât să ne motiveze să continuăm să aducem tehnologii utile în viețile consumatorilor”,a declarat Benoît Coquart, CEO Grup Legrand, despre rezultatele financiare 2019.
Pe durata anuui trecut, au crescut de asemenea cu 29% și vânzările de produse conectate, comparativ cu anul 2018. Acestea reprezintă acum peste 12% din veniturile anuale ale grupului Legrand, mai exact 819 milioane de euro. În acest sens au contribuit din plin succesele înregistrate de soluțiile IoT cu introducerea de interfețe conectate în 28 de noi țări în anul 2019 dar și multiplele lansări de produse și a unor game noi de interfețe precum Valena Next cu Netatmo și Plexo cu Netatmo, sistemul de videointerfon Classe 100x și sistemele de iluminare de urgență.
Grupul Legrand a consemnat o creștere semnificativă și pe plan local, activitățile sale din România înregistrând o dinamică pozitiva în special pe segmentul produselor conectate. Compania se adresează în acest sens atât segmentului de piață rezidențial cât și celui terțiar, lansând în România o serie de produse moderne pentru controlul inteligent al clădirilor.
Profitul net al grupului a crescut de asemenea cu 8,2% ajungând în anul 2019 la 834,8 milioane de euro, o creștere cu 63,1 milioane de euro față de anul 2019 favorizată și de mărirea profitului operațional cu 98 milioane de euro dar și de dispariția unor cheltuieli financiare suplimentare în valoare de 16 milioane de euro.
„În 2019, într-un mediu economic plin de provocări, Grupul Legrand a înregistrat performanțe solide care au fost corelate în totalitate cu obiectivele anuale propuse și cu modelul de business centrat pe livrarea de valoare adăugată pentru clienții finali. Grupul și-a continuat eforturile pentru a rămâne un jucător strategic pe piața clădirilor conectate, prin intermediul programului Eliot și al inovațiilor constante, iar strategia companiei s-a dovedit a fi câștigătoare, ceea ce nu poate decât să ne motiveze să continuăm să aducem tehnologii utile în viețile consumatorilor”,a declarat Benoît Coquart, CEO Grup Legrand, despre rezultatele financiare 2019.
Pe durata anuui trecut, au crescut de asemenea cu 29% și vânzările de produse conectate, comparativ cu anul 2018. Acestea reprezintă acum peste 12% din veniturile anuale ale grupului Legrand, mai exact 819 milioane de euro. În acest sens au contribuit din plin succesele înregistrate de soluțiile IoT cu introducerea de interfețe conectate în 28 de noi țări în anul 2019 dar și multiplele lansări de produse și a unor game noi de interfețe precum Valena Next cu Netatmo și Plexo cu Netatmo, sistemul de videointerfon Classe 100x și sistemele de iluminare de urgență.
Grupul Legrand a consemnat o creștere semnificativă și pe plan local, activitățile sale din România înregistrând o dinamică pozitiva în special pe segmentul produselor conectate. Compania se adresează în acest sens atât segmentului de piață rezidențial cât și celui terțiar, lansând în România o serie de produse moderne pentru controlul inteligent al clădirilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI