EY România alocă fonduri de 70.000 de euro celor implicați direct în lupta cu epidemia de Covid-19
Data publicarii: 03-04-2020 | EconomieEY România va dona 70.000 de euro celor angajați direct în lupta cu combaterea pandemiei cauzate de noul Coronavirus, sumă ce va fi alocată prin intermediul unor acțiuni desfășurate de Asociația pentru Relații Comunitare, Crucea Roșie dar și prin intermediul unor parteneriate cu reprezentanți ai mediului de afaceri din țara noastră.
În prima etapă, EY România va aloca o sumă de 25.000 de euro campaniei naționale de strângere de fonduri, „România salvează România” lansată recent de către Crucea Roșie cu menirea de a veni în ajutorul persoanelor afectate direct de pandemie. Cu acești bani, Crucea Roșie va ajuta persoanele aflate în izolare sau autoizolare care nu au aparținători, punând la dispoziția acestora alimente de bază și pachete igienice în conformitate cu standardele instituției pentru situații de urgență.
Pachetele de produse alimentare și igienice sunt în valoare de 150 de lei și conțin 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană al unei familii cu 3 persoane vreme de 2 săptămâni dar și produse de igienă personală sau produse pentru igienizarea locuințelor.
Următoarea tranșă de 20.000 de euro vor fi alocați Fondului de Urgență al ARC România dedicat utilării instituțiilor medicale din țară cu echipamentele necesare în această perioadă. Printre prioritățile fondului se află achiziționarea de constume de protecție pentru cadrele medicale, achiziționarea de aparate și teste dar și creșterea numărului de ventilatoare. Alți 25.000 de euro vor fi alocați de către companie unui proiect propriu menit să susțină activitatea cadrelor medicale implicate direct în lupta cu pandemia.
“Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
În prima etapă, EY România va aloca o sumă de 25.000 de euro campaniei naționale de strângere de fonduri, „România salvează România” lansată recent de către Crucea Roșie cu menirea de a veni în ajutorul persoanelor afectate direct de pandemie. Cu acești bani, Crucea Roșie va ajuta persoanele aflate în izolare sau autoizolare care nu au aparținători, punând la dispoziția acestora alimente de bază și pachete igienice în conformitate cu standardele instituției pentru situații de urgență.
Pachetele de produse alimentare și igienice sunt în valoare de 150 de lei și conțin 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană al unei familii cu 3 persoane vreme de 2 săptămâni dar și produse de igienă personală sau produse pentru igienizarea locuințelor.
Următoarea tranșă de 20.000 de euro vor fi alocați Fondului de Urgență al ARC România dedicat utilării instituțiilor medicale din țară cu echipamentele necesare în această perioadă. Printre prioritățile fondului se află achiziționarea de constume de protecție pentru cadrele medicale, achiziționarea de aparate și teste dar și creșterea numărului de ventilatoare. Alți 25.000 de euro vor fi alocați de către companie unui proiect propriu menit să susțină activitatea cadrelor medicale implicate direct în lupta cu pandemia.
“Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România