EY România alocă fonduri de 70.000 de euro celor implicați direct în lupta cu epidemia de Covid-19
Data publicarii: 03-04-2020 | EconomieEY România va dona 70.000 de euro celor angajați direct în lupta cu combaterea pandemiei cauzate de noul Coronavirus, sumă ce va fi alocată prin intermediul unor acțiuni desfășurate de Asociația pentru Relații Comunitare, Crucea Roșie dar și prin intermediul unor parteneriate cu reprezentanți ai mediului de afaceri din țara noastră.
În prima etapă, EY România va aloca o sumă de 25.000 de euro campaniei naționale de strângere de fonduri, „România salvează România” lansată recent de către Crucea Roșie cu menirea de a veni în ajutorul persoanelor afectate direct de pandemie. Cu acești bani, Crucea Roșie va ajuta persoanele aflate în izolare sau autoizolare care nu au aparținători, punând la dispoziția acestora alimente de bază și pachete igienice în conformitate cu standardele instituției pentru situații de urgență.
Pachetele de produse alimentare și igienice sunt în valoare de 150 de lei și conțin 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană al unei familii cu 3 persoane vreme de 2 săptămâni dar și produse de igienă personală sau produse pentru igienizarea locuințelor.
Următoarea tranșă de 20.000 de euro vor fi alocați Fondului de Urgență al ARC România dedicat utilării instituțiilor medicale din țară cu echipamentele necesare în această perioadă. Printre prioritățile fondului se află achiziționarea de constume de protecție pentru cadrele medicale, achiziționarea de aparate și teste dar și creșterea numărului de ventilatoare. Alți 25.000 de euro vor fi alocați de către companie unui proiect propriu menit să susțină activitatea cadrelor medicale implicate direct în lupta cu pandemia.
“Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
În prima etapă, EY România va aloca o sumă de 25.000 de euro campaniei naționale de strângere de fonduri, „România salvează România” lansată recent de către Crucea Roșie cu menirea de a veni în ajutorul persoanelor afectate direct de pandemie. Cu acești bani, Crucea Roșie va ajuta persoanele aflate în izolare sau autoizolare care nu au aparținători, punând la dispoziția acestora alimente de bază și pachete igienice în conformitate cu standardele instituției pentru situații de urgență.
Pachetele de produse alimentare și igienice sunt în valoare de 150 de lei și conțin 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană al unei familii cu 3 persoane vreme de 2 săptămâni dar și produse de igienă personală sau produse pentru igienizarea locuințelor.
Următoarea tranșă de 20.000 de euro vor fi alocați Fondului de Urgență al ARC România dedicat utilării instituțiilor medicale din țară cu echipamentele necesare în această perioadă. Printre prioritățile fondului se află achiziționarea de constume de protecție pentru cadrele medicale, achiziționarea de aparate și teste dar și creșterea numărului de ventilatoare. Alți 25.000 de euro vor fi alocați de către companie unui proiect propriu menit să susțină activitatea cadrelor medicale implicate direct în lupta cu pandemia.
“Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI