EY România alocă fonduri de 70.000 de euro celor implicați direct în lupta cu epidemia de Covid-19
Data publicarii: 03-04-2020 | EconomieEY România va dona 70.000 de euro celor angajați direct în lupta cu combaterea pandemiei cauzate de noul Coronavirus, sumă ce va fi alocată prin intermediul unor acțiuni desfășurate de Asociația pentru Relații Comunitare, Crucea Roșie dar și prin intermediul unor parteneriate cu reprezentanți ai mediului de afaceri din țara noastră.
În prima etapă, EY România va aloca o sumă de 25.000 de euro campaniei naționale de strângere de fonduri, „România salvează România” lansată recent de către Crucea Roșie cu menirea de a veni în ajutorul persoanelor afectate direct de pandemie. Cu acești bani, Crucea Roșie va ajuta persoanele aflate în izolare sau autoizolare care nu au aparținători, punând la dispoziția acestora alimente de bază și pachete igienice în conformitate cu standardele instituției pentru situații de urgență.
Pachetele de produse alimentare și igienice sunt în valoare de 150 de lei și conțin 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană al unei familii cu 3 persoane vreme de 2 săptămâni dar și produse de igienă personală sau produse pentru igienizarea locuințelor.
Următoarea tranșă de 20.000 de euro vor fi alocați Fondului de Urgență al ARC România dedicat utilării instituțiilor medicale din țară cu echipamentele necesare în această perioadă. Printre prioritățile fondului se află achiziționarea de constume de protecție pentru cadrele medicale, achiziționarea de aparate și teste dar și creșterea numărului de ventilatoare. Alți 25.000 de euro vor fi alocați de către companie unui proiect propriu menit să susțină activitatea cadrelor medicale implicate direct în lupta cu pandemia.
“Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
În prima etapă, EY România va aloca o sumă de 25.000 de euro campaniei naționale de strângere de fonduri, „România salvează România” lansată recent de către Crucea Roșie cu menirea de a veni în ajutorul persoanelor afectate direct de pandemie. Cu acești bani, Crucea Roșie va ajuta persoanele aflate în izolare sau autoizolare care nu au aparținători, punând la dispoziția acestora alimente de bază și pachete igienice în conformitate cu standardele instituției pentru situații de urgență.
Pachetele de produse alimentare și igienice sunt în valoare de 150 de lei și conțin 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană al unei familii cu 3 persoane vreme de 2 săptămâni dar și produse de igienă personală sau produse pentru igienizarea locuințelor.
Următoarea tranșă de 20.000 de euro vor fi alocați Fondului de Urgență al ARC România dedicat utilării instituțiilor medicale din țară cu echipamentele necesare în această perioadă. Printre prioritățile fondului se află achiziționarea de constume de protecție pentru cadrele medicale, achiziționarea de aparate și teste dar și creșterea numărului de ventilatoare. Alți 25.000 de euro vor fi alocați de către companie unui proiect propriu menit să susțină activitatea cadrelor medicale implicate direct în lupta cu pandemia.
“Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday