Proiectul rezidenţial Cloud 9 din zona Aviaţiei a atins un grad de vânzare de 85% dupa primele 8 luni ale anului
Data publicarii: 05-10-2021 | ImobiliarePână la finalul lunii august, proiectul rezidențial Cloud 9 dezvoltat de Akcent Development a atins un grad de vânzare al apartamentelor de 85%, peste 700 de unități fiind vândute în primele opt luni ale anului în complexul din cartierul Aviației din nordul capitalei.
Chiar dacă în mod obișnuit vânzările din domeniul imobiliarelor înregistrează un trend descendent în lunile de vară ale unui an calendaristic, în cadrul proiectului Cloud 9, în cele trei luni de vară ale acestui an au fost tranzacționate nu mai puțin de 102 apartamente în valoare totală de peste zece milioane de euro (TVA inclus). Procesul de promovare și implicit vânzare a apartamentelor este coordonat de agenția Premier Estate Management.
S-a înregistrat de asemenea și o creștere în ceea ce privește cererea de spații locative mari, apartamente cu 3 camere și duplexuri, în special duplexurile situate la parterul imobilelor, locații care beneficiază de grădini private și care conferă un confort similar locuirii la casă.
„Ne bucurăm să observăm că obiectivele noastre stabilite la începutul anului în ceea ce privește vânzările din Cloud 9 sunt atinse și chiar depășite, ceea ce reconfirmă calitatea proiectului nostru într-un peisaj extrem de competitiv. Acest lucru ne determină să continuăm și mai hotărâți procesul de pre-dezvoltare a proiectelor noastre din zona de nord a Capitalei, convinși fiind atât de sustenabilitatea cererii de locuințe, cât și de atractivitatea proiectelor noastre,” spune Laurenţiu Afrasine, CEO Akcent Development.
Construcția celor patru blocuri de apartamente din cadrul Cloud 9 a început în anul 2018 și a fost finalizată în totalitate în doar doi ani. Fiecare dintre acestea este format din 2 subsoluri, parter + 9 etaje. Proiectul cuprinde apartamente în 18 configurații, cu suprafețe care variază între 48 și 144 de metri pătrați. Sunt incluse de asemenea trei apartamente de tip penthouse cu piscină privată care au fost deja tranzacționate.
Parcarea subterană a complexului dispune de 1100 de locuri, aceasta fiind dotată și cu facilități pentru încărcarea autovehiculelor electrice. La parterul blocului dinspre șoseaua Pipera sunt amenajate spații comerciale, acestea fiind momentan în curs de închiriere pentru un supermarket și o cafenea, zona comercială urmând să fie completată în scurt timp cu o curățătorie de haine, o sală de fitness, o clinică medicală și un notariat.
Chiar dacă în mod obișnuit vânzările din domeniul imobiliarelor înregistrează un trend descendent în lunile de vară ale unui an calendaristic, în cadrul proiectului Cloud 9, în cele trei luni de vară ale acestui an au fost tranzacționate nu mai puțin de 102 apartamente în valoare totală de peste zece milioane de euro (TVA inclus). Procesul de promovare și implicit vânzare a apartamentelor este coordonat de agenția Premier Estate Management.
S-a înregistrat de asemenea și o creștere în ceea ce privește cererea de spații locative mari, apartamente cu 3 camere și duplexuri, în special duplexurile situate la parterul imobilelor, locații care beneficiază de grădini private și care conferă un confort similar locuirii la casă.
„Ne bucurăm să observăm că obiectivele noastre stabilite la începutul anului în ceea ce privește vânzările din Cloud 9 sunt atinse și chiar depășite, ceea ce reconfirmă calitatea proiectului nostru într-un peisaj extrem de competitiv. Acest lucru ne determină să continuăm și mai hotărâți procesul de pre-dezvoltare a proiectelor noastre din zona de nord a Capitalei, convinși fiind atât de sustenabilitatea cererii de locuințe, cât și de atractivitatea proiectelor noastre,” spune Laurenţiu Afrasine, CEO Akcent Development.
Construcția celor patru blocuri de apartamente din cadrul Cloud 9 a început în anul 2018 și a fost finalizată în totalitate în doar doi ani. Fiecare dintre acestea este format din 2 subsoluri, parter + 9 etaje. Proiectul cuprinde apartamente în 18 configurații, cu suprafețe care variază între 48 și 144 de metri pătrați. Sunt incluse de asemenea trei apartamente de tip penthouse cu piscină privată care au fost deja tranzacționate.
Parcarea subterană a complexului dispune de 1100 de locuri, aceasta fiind dotată și cu facilități pentru încărcarea autovehiculelor electrice. La parterul blocului dinspre șoseaua Pipera sunt amenajate spații comerciale, acestea fiind momentan în curs de închiriere pentru un supermarket și o cafenea, zona comercială urmând să fie completată în scurt timp cu o curățătorie de haine, o sală de fitness, o clinică medicală și un notariat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI