Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
Data publicarii: 01-02-2023 | AutoPotrivit cifrelor furnizate de instrumentul de prognoză bazate pe inteligența artificială EY Mobility Lens Forecaster, vânzările de vehicule electrice în Europa, China și SUA vor depăși toate celelalte tipuri de motorizări cu trei ani mai devreme decât se preconiza anterior. Analiza EY oferă o perspectivă asupra înmatriculărilor de vehicule ușoare până în anul 2050.
Potrivit celor mai recente previziuni, până în anul 2027, vânzările de vehicule electrice în Europa le vor depăși pe cele cu sisteme de propulsie tradițională, această tendință urmând a se repeta în China și SUA până în anul 2032. În ceea ce privește China și Europa, această schimbare de paradigmă se va întâmpla cu un an mai devreme decât prognoza anterioară în vreme ce în SUA; schimbarea se va produce cu patru ani mai repede.
Schimbarea pieței din Statele Unite vine ca urmare a investițiilor făcute în electrificare. Statele fruntașe din acest punct de vedere sunt Washington, California, New York și Massachusetts. Aceeași analiză scoate în evidență faptul că până în anul 2040, vânzările de mașini cu combustie internă vor reprezenta mai puțin de 1% din totalul vânzărilor globale, cu cinci ani mai devreme decât prognoza anterioară.
"În condițiile în care se preconizează o tendință globală accelerată spre dominarea vânzărilor de vehicule electrice, întrebarea cheie pentru România va fi cât de repede ne putem adapta atât legislația, cât și stimulentele fiscale pentru a încuraja investițiile de capital într-o rețea de stații de încărcare și, de asemenea, să încurajăm investițiile digitale și tehnologice în rețeaua electrică pentru a susține cererea flexibilă care va urma - venituri și ieșiri de energie atât din fermele de energie regenerabilă, cât și din vehiculele electrice" a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanță, EY România.
Tranziția către adoptarea vehiculelor electrice în regiunile cheie (Europa, China și Statele Unite) a fost accelerată de creșterea cererii consumatorilor pe fondul unor politici și stimulente guvernamentale. De asemenea, beneficiile unui ecosistem de mobilitate neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon sunt conștientizate la o scară din ce în ce mai mare, lucru care a condus și la investiții substanțiale în cele trei regiuni în vederea creării infrastructurii necesare pentru a-l susține.
Potrivit celor mai recente previziuni, până în anul 2027, vânzările de vehicule electrice în Europa le vor depăși pe cele cu sisteme de propulsie tradițională, această tendință urmând a se repeta în China și SUA până în anul 2032. În ceea ce privește China și Europa, această schimbare de paradigmă se va întâmpla cu un an mai devreme decât prognoza anterioară în vreme ce în SUA; schimbarea se va produce cu patru ani mai repede.
Schimbarea pieței din Statele Unite vine ca urmare a investițiilor făcute în electrificare. Statele fruntașe din acest punct de vedere sunt Washington, California, New York și Massachusetts. Aceeași analiză scoate în evidență faptul că până în anul 2040, vânzările de mașini cu combustie internă vor reprezenta mai puțin de 1% din totalul vânzărilor globale, cu cinci ani mai devreme decât prognoza anterioară.
"În condițiile în care se preconizează o tendință globală accelerată spre dominarea vânzărilor de vehicule electrice, întrebarea cheie pentru România va fi cât de repede ne putem adapta atât legislația, cât și stimulentele fiscale pentru a încuraja investițiile de capital într-o rețea de stații de încărcare și, de asemenea, să încurajăm investițiile digitale și tehnologice în rețeaua electrică pentru a susține cererea flexibilă care va urma - venituri și ieșiri de energie atât din fermele de energie regenerabilă, cât și din vehiculele electrice" a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanță, EY România.
Tranziția către adoptarea vehiculelor electrice în regiunile cheie (Europa, China și Statele Unite) a fost accelerată de creșterea cererii consumatorilor pe fondul unor politici și stimulente guvernamentale. De asemenea, beneficiile unui ecosistem de mobilitate neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon sunt conștientizate la o scară din ce în ce mai mare, lucru care a condus și la investiții substanțiale în cele trei regiuni în vederea creării infrastructurii necesare pentru a-l susține.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall