Numele Romtelecom, folosit pentru a pacali clientii companiei
Data publicarii: 27-08-2007 | IT&CMai multi clienti Romtelecom au sesizat compania in ultimele zile ca persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajati ai Romtelecom, au incercat sa-i insele, asigurandu-i ca pot intra in posesia unor premii substantiale daca achizitioneaza cartele reincarcabile si transmit codul corespunzator acestora, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Concret, clientii Romtelecom reclama ca au fost sunati si anuntati ca au castigat prin tragere la sorti premii consistente in bani sau produse electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promotii. Pentru a intra in posesia premiilor, celor sunati li se cerea sa cumpere cartele GSM reincarcabile si sa trimita codurile de reincarcare la un numar de mobil sau intr-un plic, la o adresa postala.
Compania isi informeaza clientii ca nu are in derulare nicio promotie care se desfasoara in aceste conditii, ca aceste cereri facute in numele Romtelecom sunt o inselatorie, si ii sfatuieste sa nu raspunda la astfel de cerinte venite din partea celor care incearca sa foloseasca in mod fraudulos numele companiei.
"Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti si a cerut sa fie cercetata folosirea frauduloasa a numelui companiei. Recomandam pe aceasta cale persoanelor prejudiciate sa formuleze o plangere catre organele de politie in vederea identificarii si tragerii la raspundere a persoanelor vinovate de aceasta inselaciune. Conform Codului Penal, infractiunea de inselaciune se pedepseste cu inchisoarea", a declarat Cristina Popescu, Director Relatii Publice, Romtelecom.
Promotiile derulate de companie pot fi verificate de orice client pe site-ul romtelecom.ro, in magazinele companiei sau la 930 - numarul de relatii cu clientii care poate fi folosit gratuit din reteaua Romtelecom.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI