Numele Romtelecom, folosit pentru a pacali clientii companiei
Data publicarii: 27-08-2007 | IT&CMai multi clienti Romtelecom au sesizat compania in ultimele zile ca persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajati ai Romtelecom, au incercat sa-i insele, asigurandu-i ca pot intra in posesia unor premii substantiale daca achizitioneaza cartele reincarcabile si transmit codul corespunzator acestora, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Concret, clientii Romtelecom reclama ca au fost sunati si anuntati ca au castigat prin tragere la sorti premii consistente in bani sau produse electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promotii. Pentru a intra in posesia premiilor, celor sunati li se cerea sa cumpere cartele GSM reincarcabile si sa trimita codurile de reincarcare la un numar de mobil sau intr-un plic, la o adresa postala.
Compania isi informeaza clientii ca nu are in derulare nicio promotie care se desfasoara in aceste conditii, ca aceste cereri facute in numele Romtelecom sunt o inselatorie, si ii sfatuieste sa nu raspunda la astfel de cerinte venite din partea celor care incearca sa foloseasca in mod fraudulos numele companiei.
"Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti si a cerut sa fie cercetata folosirea frauduloasa a numelui companiei. Recomandam pe aceasta cale persoanelor prejudiciate sa formuleze o plangere catre organele de politie in vederea identificarii si tragerii la raspundere a persoanelor vinovate de aceasta inselaciune. Conform Codului Penal, infractiunea de inselaciune se pedepseste cu inchisoarea", a declarat Cristina Popescu, Director Relatii Publice, Romtelecom.
Promotiile derulate de companie pot fi verificate de orice client pe site-ul romtelecom.ro, in magazinele companiei sau la 930 - numarul de relatii cu clientii care poate fi folosit gratuit din reteaua Romtelecom.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?