Biletul de intrare la Salonul International Auto Bucuresti va costa 15 lei
Data publicarii: 04-09-2007 | AutoPretul unui bilet pentru Salonul International Auto Bucuresti (SIAB), editia 2007, este de 15 lei, iar tichetele vor putea fi cumparate de la chioscurile Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB) si de la intrarea in salon, a declarat directorul general AMC APIA Expo. Comercializarea biletelor ar putea incepe in saptamana 10-16 septembrie, a mai declarat directorul general AMC APIA Expo, Victoria Lupu.
Editia 2007 a SIAB se va tine incepand cu 4 octombrie in orasul Otopeni, in fosta cladire Metro, precum si intr-un pavilion usor din plastic si PVC, demontabil, cu o suprafata de 25.000 metri patrati. Organizatorii estimeaza 250.000 de vizitatori in cele 11 zile ale salonului auto.
"Pretul unui metru patrat din standurile organizate in cadrul salonului este cuprins intre 78 si 90 euro. Membrii APIA beneficiaza de tarife speciale", a spus Victoria Lupu. Ea a spus ca spatiile cele mai mari vor fi ocupate de importatorii cu mai multe marci, cum ar fi Porsche Romania, Tiriac Auto, Dacia-Renault si Autoitalia. Cei patru expozanti vor ocupa fiecare spatii cuprinse intre 2.500 si 3.000 metri patrati.
Accesul pentru vizitatorii care vin cu masina personala se va face in colaborare cu politia rutiera, pentru fluidizare. De asemenea vor fi suplimentate mijloacele de transport in comun catre Otopeni si va fi creata o linie speciala SIAB care va transporta vizitatorii salonului intre Piata Presei Libere si Otopeni. Linia speciala va putea fi folosita gratuit de vizitatori in baza tichetelor de intrare.
Salonul International de Automobile Bucuresti 2007 se va desfasura intre 4 si 14 octombrie la fostul hipermarket Metro Otopeni, pe aproximativ 16.000 metri patrati din hala si alti 25.000 de metri patrati, in parcare, unde va fi amenajat un pavilion usor, adica un cort cu pereti din plastic. Data de 4 octombrie va fi rezervata presei, iar intre 5 si 14 octombrie programul de vizitare este intre orele 10.00 si 20.00.
Hala va fi destinata echipamentelor si accesoriilor, iar pavilonul usor va fi rezervat expunerii autoturismelor. In plus se va mai amenaja un spatiu de aproximativ 5.000 metri patrati pentru vehicule comerciale.
Numarul expozantilor va creste cu 20% in acest an, comparativ cu editia anterioara din 2005. La editia 2007 a SIAB vor participa si marcile Tiriac Auto, absente de la ultimele doua editii ale salonului, plus branduri precum Great Wall, Saab, Lexus, Tata si Daihatsu - care au lipsit in 2005. La aceasta editie va lipsi marca Peugeot. importatorul Trust Motors motivand ca spatiul de expunere este impropriu si accesul dificil.
AMC APIA Expo este o companie constituita de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA) si AMC Promotion, compania franceza care organizeaza salonul auto de la Paris.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice