Intesa Sanpaolo Bank colaboreaza cu Unimpresa
Data publicarii: 05-03-2009 | AfaceriIntesa Sanpaolo Bank Romania si Unimpresa, asociatia patronala a investitorilor italieni din Romania, au realizat recent un protocol de colaborare pentru promovarea serviciilor bancare in cadrul tuturor asociatiilor investitorilor straini, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Potrivit acestui acord, Intesa Sanpaolo Bank va pune la dispozitia tuturor partenerilor asociati Unimpresa intreg portofoliul sau de produse si servicii prin intermediul structurii sale specializate - departamentul International Desk.
"Acordul cu Unimpresa continua seria parteneriatelor strategice pe care Intesa Sanpaolo Bank le-a realizat cu alte organizatii si asociatii cum ar fi EximBank. Aceste acorduri au ca obiectiv facilitarea accesului clientilor la servicii bancare de calitate oferite de reteaua globala a celui de-al treilea grup bancar din Europa. Intesa Sanpaolo asigura astfel suport si finantare pentru dezvoltarea afacerilor clientilor sai de pretutindeni", a declarat Nicola Calabro`, Director General Intesa Sanpaolo Bank.
Departamentul International Desk din cadrul Intesa Sanpaolo Bank ofera asistenta investitorilor straini care opereaza deja sau doresc sa initieze o activitate in Romania. Acesta structura are rolul de a consolida sinergiile si know how-ul la nivelul intregului grup Intesa Sanpaolo in beneficiul clientilor din fiecare tara in care grupul a investit.
"Unimpresa si-a propus sa sustina eficient si activ mediul de afaceri local pentru a facilita si a accelera ritmul de crestere a investitiilor si schimburilor comericiale dintre Italia si Romania. Ca o dovada in acest sens, schimbul comercial intre cele doua tari a depasit in 2008 suma de 11,5 miliarde euro, cu 50% mai mare decat cel cu Japonia, dublu fata de cel cu India si reprezentand jumatate din schimburile cu tari foarte mari cum sunt China si Rusia", a precizat Marco Rondina, Director General Unimpresa.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial