Twitter pregateste o versiune cu plata pentru companii
Data publicarii: 25-11-2009 | MediaReteaua de microbloguri Twitter pregateste o versiune profesionala cu plata, destinata companiilor, ce va fi lansata pana la sfarsitul anului, in incercarea de a obtine venituri suplimentare fara a se concentra pe publicitate, relateaza Les Echos.
Biz Stone, co-fondatorul Twitter, a afirmat in urma cu cateva saptamani ca nu se va concentra pe introducerea de publicitate in cadrul serviciului, insa echipele lucreaza pentru elaborarea unor optiuni cu plata.
Site-ul va avea aceeasi interfata ca si cea oferita gratuit la nivel mondial, insa va prezenta noi functii, ce vor permite o analiza statistica a datelor schimbate in reteaua sociala.
Ca si serviciul Google Analytics, ce este oferit gratuit, solutia va permite profesionistilor sa-si analizeze audienta, pentru a-si monitoriza continutul si pentru a-si adapta mesajele la strategia comerciala.
Pretul abonamentelor profesionale nu a fost inca stabilit, insa noua versiune este un mijloc de a stabili un model econonomic viabil.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025