Twitter pregateste o versiune cu plata pentru companii
Data publicarii: 25-11-2009 | MediaReteaua de microbloguri Twitter pregateste o versiune profesionala cu plata, destinata companiilor, ce va fi lansata pana la sfarsitul anului, in incercarea de a obtine venituri suplimentare fara a se concentra pe publicitate, relateaza Les Echos.
Biz Stone, co-fondatorul Twitter, a afirmat in urma cu cateva saptamani ca nu se va concentra pe introducerea de publicitate in cadrul serviciului, insa echipele lucreaza pentru elaborarea unor optiuni cu plata.
Site-ul va avea aceeasi interfata ca si cea oferita gratuit la nivel mondial, insa va prezenta noi functii, ce vor permite o analiza statistica a datelor schimbate in reteaua sociala.
Ca si serviciul Google Analytics, ce este oferit gratuit, solutia va permite profesionistilor sa-si analizeze audienta, pentru a-si monitoriza continutul si pentru a-si adapta mesajele la strategia comerciala.
Pretul abonamentelor profesionale nu a fost inca stabilit, insa noua versiune este un mijloc de a stabili un model econonomic viabil.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online