Contact Center gratuit la BCR
Data publicarii: 02-11-2010 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) pune la dispozitia clientilor sai prin intermediul Contact Center BCR, incepand cu luna noiembrie a.c., un numar de telefon apelabil gratuit din orice retea nationala - 0800.801.227.
La acest numar de telefon clientii pot afla detalii despre toate produsele si serviciile bancii sau pot face diverse operatiuni bancare prin telefon.
Prin Contact Center BCR oferim clientilor acces la urmatoarele servicii:
- Asistenta pentru detinatorii de carduri BCR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Consiliere si informatii despre produsele si serviciile din oferta BCR, zilnic 8.00 -22.00
- Operatiuni bancare si informatii personalizate pentru utilizatorii Alo 24 Banking BCR,
- 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Suport tehnic pentru utilizatorii Click si Alo 24 Banking BCR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Cursul valutar actualizat, disponibil direct din meniul tip voce IVR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
Contact Center BCR poate fi in continuare apelat si din strainatate, la numarul 021/ 407.42.00.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări