King.com intra in portofoliul People
Data publicarii: 18-03-2013 | Media
Incepand cu luna martie, King.com, dezvoltatorul de jocuri pentru mobile si Facebook, este cel mai nou nume intrat in portofoliul People Public Relationships Agency. Agentia va oferi servicii de consultanta strategica, gestionarea relatiei cu presa si implementarea tuturor actiunilor de comunicare pentru studioul din Bucuresti.
"Vrem ca romanii sa stie ca titlurile de jocuri care ocupa locurile de frunte in topurile din lumea intreaga sunt create tot de romani. La Bucuresti”, spune Tudor Daescu, Managing Partner People Public Relationships Agency. "Suntem mandri sa-i putem aducem pe acesti romani in lumina reflectoarelor.”
"In Romania sunt foarte multi tineri talentati cu expertiza in dezvoltarea de jocuri mobile si Facebook”, spune Mihai Sfrijan, Head of Studio la King.com. "Apreciem pasiunea cu care acesti tineri isi fac meseria, asumarea responsabilitatii unui proiect si gandirea «out of the box»”.
King.com este unul dintre cei mai mari jucatori in segmentul de mobile si Facebook gaming, avand birouri in Stockholm, Malmo, Barcelona, Londra. Incepand cu sfarsitul lui 2011, King.com activeaza in Romania prin studioul din Bucuresti, unde sunt dezvoltate si testate printre cele mai populare jocuri din lume pe acest segment, Bubble Witch Saga, Candy Crush Saga si Pet Rescue Saga. Compania a avut o evolutie rapida, ajugand in 2 ani la 80 de milioane de utilizatori unici pe luna. Evolutia rapida s-a datorat si conceptului unic de joc, Candy Crush Saga si Bubble Witch Saga fiind primele si singurele jocuri sincronizate in totalitate intre dispozitive mobile si tablete.
Despre People
People Public Relationships Agency este o agentie ce ofera servicii de PR si digital, cu birouri in Bucuresti si Sofia, iar de la inceputul lui 2013 a devenit parte a grupului Millenium People. In Romania, printre brandurile din portofoliul People se numara Logitech, Philips, AOC, Vans, Allview, Garmin/ Sheba Distribution, Vespa, Niro Investment Group si Grand Cinema Digiplex.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online