Tata Motors lanseaza Nano, cea mai ieftina masina din lume
Data publicarii: 22-03-2009 | AutoProducatorul auto indian Tata Motors va lansa luni, in India, automobilul Nano, cu o lungime de 3 metri si un pret de 100.000 de rupii (1.979 dolari), care va permite oamenilor mai saraci din tarile in dezvoltare sa isi cumpere pentru prima data o masina, relateaza BBC.
Masina are patru usi si cinci locuri si nu are air-baguri, aer condtionat si nici aparat de radio.
Lansarea modelului s-ar putea sa nu fie suficienta pentru a revigora situatia companiei Tata Motors, afectata de datorii mari si de scaderea vanzarilor. Tata Motors a avut pierderi de 2,63 miliarde rupii in perioada octombrie-decembrie.
Producatorul auto se confrunta cu dificultati, de asemenea, in ceea ce priveste refinantarea a 2 miliarde dolari din creditul de 3 miliarde dolari contractat pentru achizitia din iunie a marcilor Jaguar si Land Rover de la Ford Motor.
Tata Motors a fost afectat de criza mondiala, care a lovit puterea de cumparare a economiei indiene si a ingreunat accesul oamenilor la imprumuturi pentru cumpararea de masini.
In plus, lansarea survine cu o intarziere de sase luni - fusese programata anterior pentru octombrie 2008 -, ca urmare a unei dispute legate de amplasamentul unde urma sa aiba loc productia. Tata si-a mutat fabrica din Bengalul de Vest, ca urmare a unui conflict din cauza terenurilor cumparate de la fermieri si a amplasat uzina de productie la Gujarat.
Tata Nano Standard
Tata Nano Standard
Tata Nano Standard
Tata Nano Standard
Tata Nano Standard
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI