Libra Internet Bank finalizează înainte de termen emisiunea de obligațiuni
Data publicarii: 26-03-2020 | Finante-BanciLa data de 17 martie, Libra Internet Bank a deschis o emisiune de obligațiuni care s-a finalizat înainte de termen, în mai puțin de o săptămână, prin colectarea sumei de 4,29 milioane de euro de la investitori. Obligațiunile au o valoare nominală de 500 de euro cu scadența de zece ani și oferă o dobândă plătită semestrial de 5%.
“Mulțumim investitorilor pentru încrederea acordată. Depășirea pragului de succes și închiderea subscripției înainte de termen, mai ales în această perioadă dificilă la nivel global, întăresc spiritul ambițios al Libra”, a declarat Emil Bituleanu, Director General Libra Internet Bank.
Plasamentul de obligațiuni al Libra Internet Bank a fost intermediat cu succes de către Tradeville. În perioada scurtă de o săptămână în care acestea au fost listate, au fost înregistrate 27 de subscrieri, majoritatea investitorilor apelând la platforma online.
“Investitorii au apreciat strategia simplă și clară, faptul că suntem expuși pe industrii ferite, precum și pașii decisivi pe care i-am făcut în zona de tehnologie”, a adăugat Emil Bituleanu.
În ultimii ani, Libra Internet Bank a înregistrat una dintre cele mai mari rate de creștere organice din sistemul bancar românesc, media anuală pe ultimii cinci ani ridicându-se la peste 30%. Activele băncii din prezent sunt de peste 6 miliarde de lei, rețeaua de sucursale a ajuns la 55 de unități, în vreme ce numărul de clienți a depășit suma de 100.000 iar sursele atrase de la clientelă au trecut de suma de 5 miliarde de lei.
“Mulțumim investitorilor pentru încrederea acordată. Depășirea pragului de succes și închiderea subscripției înainte de termen, mai ales în această perioadă dificilă la nivel global, întăresc spiritul ambițios al Libra”, a declarat Emil Bituleanu, Director General Libra Internet Bank.
Plasamentul de obligațiuni al Libra Internet Bank a fost intermediat cu succes de către Tradeville. În perioada scurtă de o săptămână în care acestea au fost listate, au fost înregistrate 27 de subscrieri, majoritatea investitorilor apelând la platforma online.
“Investitorii au apreciat strategia simplă și clară, faptul că suntem expuși pe industrii ferite, precum și pașii decisivi pe care i-am făcut în zona de tehnologie”, a adăugat Emil Bituleanu.
În ultimii ani, Libra Internet Bank a înregistrat una dintre cele mai mari rate de creștere organice din sistemul bancar românesc, media anuală pe ultimii cinci ani ridicându-se la peste 30%. Activele băncii din prezent sunt de peste 6 miliarde de lei, rețeaua de sucursale a ajuns la 55 de unități, în vreme ce numărul de clienți a depășit suma de 100.000 iar sursele atrase de la clientelă au trecut de suma de 5 miliarde de lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză