Un an de parteneriat între BCR și IKEA
Data publicarii: 11-07-2019 | Finante-BanciS-a împlinit un an de la lansarea parteneriatului dintre IKEA și BCR, an în urma căruia rezultatele și cifrele cifrele finale sunt mai mult decât grăitoare în ceea ce privește succesul acestui program.
Pe scurt, parteneriatul dintre cele două companii, unic pe piața din România, presupune o colaborare pentru finanțarea achizițiilor prin intermediul unor credite în rate oferite de BCR și implicit, emiterea de carduri bancare dedicate, BCR-IKEA. 16.000 de carduri au fost emise până acum, în primul an de parteneriat, noutatea adusă de acest tip de card fiind faptul că permite accesarea unui credit care poate fi achitat în până la 60 de rate lunare, fără dobândă. Acest card poate fi contractat direct în magazinul IKEA sau în orice unitate BCR.
“Colaborarea cu IKEA este parte din strategia noastră de a oferi românilor nu numai acces la finanțare imobiliară, dar și posibilitatea de a se bucura pe deplin și relaxat de tot ce înseamnă experiența unei noi case, de la dotări, mobilier, până la decorațiuni interioare. Cardul BCR-IKEA reprezintă încă un pas în procesul de schimbare a modului în care un client trăiește achiziția unei case și, în curând, vom prezenta o noua aplicație care va ușura procesul. BCR este, în prezent, cel mai mare finanțator pentru casele românilor, anul trecut peste 10.000 de familii alegând să-și achiziționeze o casă prin intermediul băncii noastre”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.
Avantajele oferite de cardul BCR - IKEA:
- Cardul BCR-IKEA este singurul card de credit disponibil la acest moment în România care oferă până la 60 de rate cu 0 dobândă.
- Suma minimă pentru care se poate acorda finanțare prin intermediul acestui card este de 200 de lei.
- Cardul BCR-IKEA oferă și posibilitatea de a cumpăra de la alți furnizori, de oriunde în lume, în 12 rate lunare cu dobândă 0.
- Nu se percepe comision la emiterea cardului iar perioada de grație este de până la 55 de zile.
- Plăți sigure și rapide prin intermediul serviciului 3D cu parolă dinamică, respectiv tehnologia contactless.
- Bani returnați în cont pentru cumpărături efectuate la comercianți parteneri în programul de loialitate PlusinCont. Aplicația dedicată pentru acest program este disponibilă pentru sistemele mobile IOS și Android și poate fi descărcată și de pe situl plusincont.ro.
Pe scurt, parteneriatul dintre cele două companii, unic pe piața din România, presupune o colaborare pentru finanțarea achizițiilor prin intermediul unor credite în rate oferite de BCR și implicit, emiterea de carduri bancare dedicate, BCR-IKEA. 16.000 de carduri au fost emise până acum, în primul an de parteneriat, noutatea adusă de acest tip de card fiind faptul că permite accesarea unui credit care poate fi achitat în până la 60 de rate lunare, fără dobândă. Acest card poate fi contractat direct în magazinul IKEA sau în orice unitate BCR.
“Colaborarea cu IKEA este parte din strategia noastră de a oferi românilor nu numai acces la finanțare imobiliară, dar și posibilitatea de a se bucura pe deplin și relaxat de tot ce înseamnă experiența unei noi case, de la dotări, mobilier, până la decorațiuni interioare. Cardul BCR-IKEA reprezintă încă un pas în procesul de schimbare a modului în care un client trăiește achiziția unei case și, în curând, vom prezenta o noua aplicație care va ușura procesul. BCR este, în prezent, cel mai mare finanțator pentru casele românilor, anul trecut peste 10.000 de familii alegând să-și achiziționeze o casă prin intermediul băncii noastre”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.
Avantajele oferite de cardul BCR - IKEA:
- Cardul BCR-IKEA este singurul card de credit disponibil la acest moment în România care oferă până la 60 de rate cu 0 dobândă.
- Suma minimă pentru care se poate acorda finanțare prin intermediul acestui card este de 200 de lei.
- Cardul BCR-IKEA oferă și posibilitatea de a cumpăra de la alți furnizori, de oriunde în lume, în 12 rate lunare cu dobândă 0.
- Nu se percepe comision la emiterea cardului iar perioada de grație este de până la 55 de zile.
- Plăți sigure și rapide prin intermediul serviciului 3D cu parolă dinamică, respectiv tehnologia contactless.
- Bani returnați în cont pentru cumpărături efectuate la comercianți parteneri în programul de loialitate PlusinCont. Aplicația dedicată pentru acest program este disponibilă pentru sistemele mobile IOS și Android și poate fi descărcată și de pe situl plusincont.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză